آفتاب

راه‌اندازی سومین مرکز رشد پژوهشگاه نیرو در یزد تا پایان تابستان

راه‌اندازی سومین مرکز رشد پژوهشگاه نیرو در یزد تا پایان تابستان

مرکز توسعه فناوری صنعت برق و انرژی استان یزد به‌عنوان سومین مرکز رشد پژوهشگاه نیرو و وابسته به وزارت نیرو تا پایان تابستان 96 به ...

دنیای اقتصاد – یزد:مرکز توسعه فناوری صنعت برق و انرژی استان یزد به‌عنوان سومین مرکز رشد پژوهشگاه نیرو و وابسته به وزارت نیرو تا پایان تابستان 96 به بهره‌برداری می‌رسد. امیر شریف‌یزدی، مجری طرح پژوهش‌های خورشیدی شرکت برق منطقه‌ای یزد با اعلام این خبر افزود: مرکز توسعه فناوری‌های صنعت برق و انرژی وابسته به پژوهشگاه نیرو با ارائه خدمات حمایتی به شرکت‌ها و واحدهای فناور مستقر در مرکز، از ایجاد و توسعه کسب‌ و کارهای دانش‌بنیان و فناورانه در صنعت برق و انرژی پشتیبانی می‌کند.

 

وی با بیان اینکه این مرکز در نظر دارد در کشور تعداد محدودی از شرکت‌های دارای فناوری در حوزه صنعت برق و انرژی را از طریق فراخوان عمومی پذیرش کند؛ تصریح کرد: محورهای پیشنهادی کشوری این فراخوان، افزایش بهره‌وری و کاهش تهدیدهای زیست‌محیطی، شبکه‌های هوشمند برق، کنترل و مدیریت شبکه انتقال و توزیع، انرژی‌های تجدیدپذیر و مدیریت بحران است. شریف یزدی اضافه کرد: در مرکز یزد تمرکز بر فعالیت‌های پسیو و خورشیدی است که فناوری‌های کم‌هزینه ‏و اشتغال‌زا و سازگار با طبیعی‌ترین انواع انرژی و با کمترین دستکاری در طبیعت، اولویت دارند. وی گفت: متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر و تکمیل فرم‌های مربوطه برای استفاده از این شرایط ویژه می‌توانند به پایگاه اینترنتی مركز توسعه فناوري صنعت برق و انرژی به آدرس www.eptp.ir مراجعه کنند.

کد N1717736

وبگردی