آفتاب

تکذیب خبر انتقال فرماندهان حماس به تهران / این اقدام بخشی از سناریوی دولت سعودی برای گسترش بحران قطر به کل منطقه است

تکذیب خبر انتقال فرماندهان حماس به تهران / این اقدام بخشی از سناریوی دولت سعودی برای گسترش بحران قطر به کل منطقه است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ضمن تکذیب خبر انتقال فرماندهان حماس به تهران، گفت: این اقدام بخشی از سناریوی دولت سعودی برای گسترش بحران قطر به کل منطقه است.

علیرضا رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در واکنش به انتشار خبر سفر فرماندهان حماس به تهران توسط چند روزنامه و رسانه عرب‌زبان و همچنین کانال ۱۰ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد: اخبار منتشر شده درباره انتقال فرماندهان حماس از قطر به تهران جعلی است.

او گفت: به نظر می‌رسد دولت سعودی پشت‌پرده این خبرسازی است و آن‌چنان که پیداست این اقدام بخشی از سناریوی سعودی‌ها است که بر اساس آن، به دنبال گسترش و تسری بحران قطر به تمامی منطقه خاورمیانه است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: باتوجه به خصومت دولت سعودی با ایران تلاش می‌کنند فراتر از منازعه عربی، این بحران را در سطوح دیگر نیز گسترش دهند.

رحیمی در پایان ضمن تکذیب مجدد خبر انتقال فرماندهان حماس از قطر به تهران، اعلام کرد: این خبر جعلی و بخشی از سناریوی سعودی برای گسترش بحران قطر به کل منطقه است.

به گزارش ایلنا، برخی از منابع رسانه‌ای رژیم صهیونیستی چندی پیش مدعی شدند که یحیی السنوار، رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) به ایران سفر می‌کند.

کد N1717566

وبگردی