آفتاب

فستیوال تابستان تورهای ارزان و چارتری

فستیوال تابستان تورهای ارزان و چارتری

همان طور که به فصل زیبای تابستان نزدیک تر میشویم سفرهای تابستانی هم شروع میشود. در این فصل زیبا که همه ی ما شور و شوق خاصی برای فرا رسیدن تابستان داریم به فکر این که کجا میخواهیم برویم هستیم.

مانلی پرواز برای سفرهای تابستانی شما 3 پیشنهاد دارد، ما 3 مقصد گردشگری را به شما معرفی میکنیم این 3 مقصد گردشگری از فیلتر مسافرانی که همیشه در انتخاب مقصد خود حساس بوده اند گذشته است،3 مقصد گردشگری تور آنتالیا ، تور استانبول ، تور کیش انتخاب مسافرانی است که خوش گذراندن را اولویت سفر قرار داده اند و برای آن ها در فصل تابستان تفریحات آبی خیلی مهم بوده  و ما نیز به عنوان مجری و برگزار کننده تورهای داخلی و خارجی این 3 مقصد را به شما پیشنهاد میکنیم و برای شما آفرهای ویژه تابستان را در نظر گرفته ایم.


رفت و آمد در استانبول چگونه است؟
استانبول شهری پرتکاپو، با فرهنگی غنی و جاذبه های گردشگری بسیار و هتل های لوکس، مقصد مهمی برای گردشگران و توریست های ترکیه میباشد. مانلی پرواز این روزها آفرهای ویژه ای برای مسافران گرامی خود ، در نظر گرفته است که میتوانند با استفاده از تور ارزان استانبول بهترین سفر به این شهر رویایی را داشته باشند.استانبول شهری است که هیچ کاری در آن سخت نیست. مخصوصا برای گردشگران و توریست ها چرا که نقشه های کوچک و بزرگ شهر ، همراه با نشان دادن جاذبه های گردشگری، امکاناتش و وسایل ها برای توریست ها راهنمایی خوبی است و این نقشه ها به راحتی تهیه میشوند. شما میتوانید مانند شهر خودمان، کارت های بلیت اعتباری الکترونیکی برای رفت و آمد شهری تهیه کنید که بسیار به صرف تر از استفاده تاکسی در این شهر میباشد. در مترو استانبول فاصله قطارها کم است و کسی برای سوارشدن قطار هم دیگر را له نمیکنند. شما میتوانید کل شهر را با مترو بگردید و لذت ببرید. یکی از بهترین تورهای خارجی مانلی پرواز تور ارزان استانبول است.


رفت و آمد در جزیره کیش چگونه است؟
بسیاری از افراد به دلایل مشکلات و درگیری های روزمره خود ترجیح میدهند هر چند وقت یک بار به جزیره زیبای کیش بروند، چراکه نزدیک ترین مکان توریستی و گردشی به ایران است و از لحاظ قیمتی بسیار مناسب میباشد. مانلی پرواز در این فصل تور ارزان کیش را برای مسافران خود تدارک دیده است. استراحت کردن کنار ساحل زیبای کیش واقعا آرامش خاصی دارد و میتواند شما را از مشکلات دور کند. رفت و آمد در کیش بسیار راحت است. خیابان های کیش پر از تاکسی هایی هستند که به راحتی در دسترس میباشند و لازم نیست چند دقیقه از وقتتان را صرف تاکسی گرفتن تلف کنید. اگر پول نقد داخل کیف خود ندارید کلیه تاکسی های کیش مجهز به دستگاه کارخوان هستند و میتوانید از کارت بانکی خود کرایه تاکسی را بپردازید. جزیره زیبای کیش چراغ قرمز ندارد. خیابان های این شهر آرام، سرعت گیر ندارد. دنده عقب در خیابان ها، بوق زدن و صدای آژیر دزد گیر ممنوع میباشد. کیش یک منطقه آزاد است و در خیابان های این شهر خودرو های لوکس و ژاپنی و آمریکایی بیشتر به چشم میخورد. قانون های رانندگی که در شهرهای ایران فراموش شده،این شهر به خوبی رعایت میکند. مانلی پرواز مجری مستقیم تورهای داخلی و خارجی میباشد که تور ارزان کیش را با بهترین نرخ ها ارائه میدهد.


رفت و آمد در آنتالیا چگونه است؟
مانلی پرواز برای شروع فصل تابستان پکیج تور ارزان آنتالیا را برای مسافران خود در نظر گرفته است که از لحاظ نرخ تور آنتالیا بسیار مناسب میباشد. در این مقاله توضیح مختصری در رابطه با چگونگی رفت و آمد در آنتالیا به شما عزیزان ارائه میدهیم تا سفری راحت و به صرف داشته باشید. قبل از سفر به آنتالیا بهتر است با مخارج رفت و آمد شهری آشنا شوید کرایه تاکسی در آنتالیا نسبتا بالاست. ایستگاه های تاکسی در آنتالیا فراوان میباشد،همه تاکسی ها به رنگ زرد هستند و کرایه بر طبق مسافت طی شده محاسبه میگردد. کرایه ها از دوازده شب تا 6 صبح یک و نیم برابر بیشتر میشود. راننده های تاکسی معمولا قبول میکنند که توریست ها را در سطح شهر بچرخانند البته پول بنزین مصرف شده را میگیرند. مینی بوس های آنتالیا به غیر از مبدا و مقصد اسم ایستگاه های میانی را رویه شیشه ههایشان مینویسند.کرایه هر نفر برای استفاده از مینی بوس 4 لیره ترک است. میتوانید از اتوبوس که بهترین وسیله نقلیه استفاده کنید کرایه اتوبوس در آنتالیا بسیار ارزان میباشد. اتوبوس های آنتالیا تلویزیون هم دارند. کرایه اتوبوس آنتالیا 1.8 لیره ترک است. این مورد از مهم ترین صرفه جویی رفت و آمد در سفر آنتالیا میباشد.برای اطلاع از نرخ ها و هتل های آنتالیا با کارشناسان مانلی پرواز تماس بگیرید و در رابطه با تور ارزان آنتالیا مشاوره رایگان بگیرید.
کد N1717382

وبگردی