آفتاب

افتتاح 283 پروژه کشاورزی در استان کردستان

افتتاح 283 پروژه کشاورزی در استان کردستان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان گفت: با 79 میلیارد توامن سرمایه گذاری در بخش کشاورزی، 283 پروژه در این بخش افتتاح شد.

به گزارش ایلنا از سنندج، کریم ذوالفقاری رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان با تبریک ایام هفته جهاد کشاورزی اظهار داشت: 21 الی 27 خرداد ماه به نام هفته جهادکشاورزی نام‌گذاری شده که به‌مناسبت این هفته یک هزار و 283 پروژه مختلف کشاورزی با سرمایه‌گذاری 79 میلیارد تومان در استان کردستان افتتاح می‌شود.

وی گفت: پروژه‌های مختلفی که در این ایام افتتاح می‌شود در بخش‌های کشاورزی، مرغداری، دامداری، توسعه باغات، اجرای آبیاری تحت‌فشار، پرورش ماهی، تولیدات گیاهی، تولیدات دامی، صنایع تبدیلی و تکمیلی است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان از تخصیص 7 میلیارد تومانی اعتبارات ملی به بخش کشاورزی شهرستان مریوان خبر داد و تصریح کرد: از کل مبلغ 79 میلیارد تومان اعتبار پروژه‌های افتتاحی این هفته، 30 درصد آن مربوط به شهرستان مریوان است.

ذوالفقاری در پایان گفت: باغداری و صنایع تبدیلی از جمله فعالیت‌های کشاورزی بوده که انجام آن سبب تثبیت شغل می‌شود و با افتتاح یک‌هزار و 283 پروژه این هفته 2 هزار شغل ایجاد می‌شود.

 

کد N1716822

وبگردی