آفتاب

کشف بیش از 100 کیلوگرم مواد مخدر در زابل

کشف بیش از 100 کیلوگرم مواد مخدر در زابل

فرمانده هنگ مرزی زابل از اجرای عملیات موفقیت آمیز علیه قاچاقچیان و کشف بیش از 100 کیلوگرم مواد مخدر خبر داد.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "رضا علی‌احمدی" در تشریح این خبر، اظهارداشت: مرزداران هنگ زابل با استفاده از تجهیزات فنی و اشرافیت اطلاعاتی، از قصد یک باند قاچاق موادمخدر برای انتقال محموله خود به داخل کشور آگاه و بلافاصله با آمادگی به پوشش کامل نوار مرزی پرداختند.

وی افزود: قاچاقچیان که قصد داشتند محموله مواد مخدر را به صورت کوله‌باری به داخل کشور منتقل کنند پس از اینکه خود را در محاصره نیروهای مرزبانی‌ ‌دیدند ضمن برجای گذاشتن محموله مواد، به سمت خاک افغانستان متواری شدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه شناسایی و دستگیری متهمان این پرونده در دست اقدام است، گفت: مرزداران با رعایت نکات حفاظتی و امنیتی، در پاکسازی از منطقه، 101 کیلو و 900 گرم تریاک را کشف کردند.

فرمانده هنگ مرزی زابل در پایان ضمن قدردانی از نقش مؤثر و همکاری خوب مرزنشینان با مرزداران در برقراری امنیت پایدار و حراست از مرزهای سیستان و بلوچستان، خاطرنشان کرد: مرزداران با پاسداری از مرزهای کشور، منطقه را برای فعالیت سوداگران مرگ نا امن کرده و با هرگونه تجاوز به مرزهای مقدس جمهوری اسلامی ایران مقتدرانه برخورد خواهند کرد.

 

کد N1716622

وبگردی