آفتاب
خبر

دوره آموزشی آشنایی با تغییرات جدید قانون مالیات‌‌های مستقیم

دوره آموزشی آشنایی با تغییرات جدید قانون مالیات‌‌های مستقیم

در سال 1394 دو قانون رفع موانع تولید رقابت‌پذیر و اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم، تصویب و ابلاغ شده است که این قوانین از ابتدای سال 1395 ...

دنیای اقتصاد:در سال 1394 دو قانون رفع موانع تولید رقابت‌پذیر و اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم، تصویب و ابلاغ شده است که این قوانین از ابتدای سال 1395 قابلیت اجرایی داشت. براساس این دو قانون، معافیت‌های جدید مالیاتی و همچنین تکالیف جدید مالیاتی برای فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان دیده شده است که در صورت عدم آشنایی با این قوانین و معافیت‌ها، مالیات پرداختی شرکت‌ها چندین برابر خواهد شد.

 

بر این اساس «دنیای‌اقتصاد» دوره آموزشی برگزار می‌کند؛ در این دوره با طراحی سیستم مالیاتی، آشنایی با تغییرات جدید قانون مالیات‌های مستقیم و معافیت‌های جدید قانونی، امکان استفاده شرکت‌ها از معافیت‌های مالیاتی قانونی فراهم خواهد شد. همچنین در این دوره روش‌ها و دستورالعمل‌های ایجاد شرکت دانش‌بنیان، تبدیل شرکت عادی به دانش‌بنیان و استارت‌آپ برای بهره‌مندی از معافیت‌های مالیاتی مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت. روزنامه «دنیای‌اقتصاد» دوره آموزشی با عنوان طراحی سیستم مالیاتی و اخذ معافیت‌های مالیاتی در تاریخ 29 خردادماه برگزار می‌کند. سرفصل‌های كليدي این دوره شامل: طراحی سیستم مالیاتی، ‌تکنیک‌های اخذ معافیت‌های مالیاتی، ‌معافیت‌های مالیاتی جدید در قانون رفع موانع تولید رقابت‌پذیر قابل اعمال در سال مالی 1395، اخذ معافیت‌های مالیاتی از طریق شرکت‌های دانش‌بنیان و استارت‌آپ‌ها، ‌اصلاحات و تغییرات قانون مالیات‌های مستقیم جهت اعمال در سال مالی 1395 و... است. علاقه‌مندان و متقاضیان به شرکت در اين دوره آموزشي مي‌توانند با بخش آموزش روزنامه «دنياي‌اقتصاد» با شماره تلفن‌های 87762411 و 87762416 تماس بگیرند یا برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام به سایت مرکز آموزش به آدرس tc.den.ir مراجعه کنند.

کد N1716486

وبگردی