آفتاب
آیت الله صفایی بوشهری در خطبه های نماز جمعه خبر داد/

انتخاب استان بوشهر بعنوان مرکز تامین امور اقتصادِی قطر

انتخاب استان بوشهر بعنوان مرکز تامین امور اقتصادِی قطر

بوشهر-ایرنا- امام جمعه بوشهر گفت: استان بوشهر با تصویب مسئولان اقتصادی کشور به عنوان مرکز تامین کننده امور اقتصادی قطر انتخاب شده است.

به گزارش ایرنا، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه های نماز جمعه این هفته بوشهر افزود: این انتخاب هم فرصت و هم یک خدمت است که مسئولان استان بوشهر باید آن را غنیمت بشمارند.
وی بیان کرد: در همین راستا باید برنامه ریزی دقیق و نظام ارتباطی پایدار در رابطه با قطر شکل گیرد تا بتوان از فرصت پیش آمده نهایت استفاده را برد.
صفایی بوشهری با محکوم کردن طراحی نوین در خاورمیانه به سرکردگی آمریکا گفت: هرچند آمریکا درصدد راه اندازی جنگ نیابتی با ایران است اما باید بداند این ملت همانند هشت سال دفاع مقدس هر گونه تعرض را به شدت پاسخ می دهد.
وی یادآور شد: در شرایط بحرانی منطقه خاورمیانه، قطر در محاصره اقتصادی، سیاسی و حقوقی قرار گرفته، تیم های تروریستی فعال تر و شدت حمله به یمن نیز افزایش یافته است.
امام جمعه بوشهر افزود: درجریان حمله های تروریستی اخیر عملکرد سپاه، وزارت اطلاعات، نیروی انتظامی و ارتش قهرمان قابل تقدیر است.
صفایی بوشهری گفت: نیروهای نظامی و امنیتی کشور با ایثار و گذشت خود هر گونه حمله تروریستی علیه کشور را به شدیدترین نحو ممکن پاسخ می دهند.
وی یادآور شد: طرح بی ثباتی و ناامن کردن ایران که با فرستادن گروههای تروریستی در کشور دنبال می شود محکوم به شکست است و این طرح چیزی جز اتحاد و همدلی بیشتر مردم ایران به دنبال ندارد.
امام جمعه بوشهر افزود: هرچند جهان استکبار به دنبال ایجاد ناتوی عربی است ولی باید بداند ایران همانند کوه ایستاده و آمریکا نمی تواند جوهره انقلابی ایران اسلامی را تغییر دهد.
صفایی بوشهری در بخش دیگری از سخنان خود گفت: مسئولان در مقابل انتخاب مردم مسئول هستند و باید نسبت به برطرف کردن مشکل بیکاری،تورم و رکود اقدام کنند.
وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در جمع کارگزاران گفت: تامین منافع ملی به منزله تمام اموری است که باعث رشد شاخصه های پیشرفت و توسعه کشور می شود.
صفایی با اشاره به بحران کم آبی در استان بوشهر گفت: با توجه به در پیش بودن فصل تابستان مسئولان باید برای کاهش مشکل کم آبی تلاش کنند.
6047/7212**خبرنگار: عبدالصمد شهریاری* انتشار دهنده: عباسعلی نقی یان
کد N1716267

وبگردی