آفتاب
امام جمعه قزوین:

روز قدس زمان نمایش قدرت و انسجام مسلمانان علیه استکبار است

روز قدس زمان نمایش قدرت و انسجام مسلمانان علیه استکبار است

قزوین-ایرنا-نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین گفت: روز قدس زمان نمایش قدرت، انسجام و وحدت مسلمانان علیه استکبار جهانی است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی در خطبه های نماز جمعه این هفته قزوین روز قدس را یک رویداد مهم تاریخی و جهانی دانست و افزود: روز جهانی قدس یادگار امام خمینی (ره) و روز جهانی برای مقابله با مستکبران به حساب می آید که بدون شک می توان شاهد ظهور منجی عالم بشریت در این روز بود.
امام جمعه قزوین در ادامه از همه مردم مومن و روزه دار قزوین خواست تا همچون سال های گذشته راهپمیایی باشکوهی در روز جهانی قدس داشته باشند.
وی در ادامه با عرض تسلیت به مناسبت سالروز شهادت امیرالمومنین علی (ع) به وصیت آن حضرت اشاره کرد و گفت: ما دوست داریم با توجه به این وصیت نامه با ایشان بیعت ببندیم و تا زنده هستیم بکوشیم حق را بشناسیم و از آن حمایت کنیم، حامی و یاور مظلومان بوده و دشمن ستمگران در هر جای دنیا باشیم، همواره در صفوف نماز باشیم و بر مبنای توحید در محور ولایت و امامت بوده و با هم متحد و منسجم بمانیم.
حجت الاسلام والمسلمین عابدینی با توصیه بر جدی دانستن شب قدر، افزود: زندگی بدون برکت به هیچ عنوان برای ما قابل تحمل نخواهد بود و اگر از خداوند خواهان برکت در زندگی خود هستیم باید قدر و عظمت این شب را بدانیم چرا که این شب با هزار ماه برابری می کند و اگر در شب قدر غایب باشیم بدون تردید زندگیمان برکت نخواهد داشت.
وی با بیان اینکه شب قدر تنها شب نزول قرآن نیست، ادامه داد: ولایت امیرالمومنین (ع) نیز یکی از برکت های دیگر این شب به شمار می رود و انسان نیز با لیله القدر به هر جایی که بخواهد می رسد و این مساله را باید به کودکان خود نیز بیاموزیم.
امام جمعه قزوین در پایان گفت: در شب قدر باید خواسته های بزرگ خود از جمله امنیت جهانی برای مردم دنیا، ظهور منجی عالم بشریت و وحدت بین مسلمانان جهان را از خداوند طلب کنیم چرا که خداوند خواسته های کوچک ما را به خودی خود برآورده می سازد.
8054*3013
خبرنگار: رضا اسدی**انتشار دهنده: وحید مقدم سلیمی
کد N1716239

وبگردی