آفتاب

بانیان، آمران و عاملان ترور و خشونت همه مرزهای عقیدتی و اخلاقی را در می‌نوردند

بانیان، آمران و عاملان ترور و خشونت همه مرزهای عقیدتی و اخلاقی را در می‌نوردند

سخنگوی وزارت امور خارجه با محکومیت حمله انتحاری به مسجد شیعیان کابل گفت: بانیان، آمران و عاملان ترور و خشونت همه مرزهای عقیدتی و اخلاقی را در می‌نوردند و به دنبال ناامنی و ریختن خون بی‌گناهان‌اند.

به گزارش ایلنا، بهرام قاسمی انفجار انتحاری شب گذشته در مسجد شیعیان کابل را به شدت محکوم و با دولت، ملت و خانواده قربانیان این جنایت ابراز همدردی کرد.

قاسمی افزود: در شب ماه  رمضان تروریست های مزدور با شکستن حرمت ماه  پرودگار و حمله به عبادت کنندگان در خانه خدا، آنهم به نام اسلام به جنگ مسلمان رفتند و نشان دادند چگونه بانیان و آمران و عاملان ترور، خشونت، مرگ و جنایت همه مرزهای عقیدتی و اخلاقی را درمی نوردند و تشنه خون انسان‌های بی‌گناه‌اند.

سخنگوی وزارت امور خارجه هشدار داد: بدنبال شکست‌های سنگین تروریست‌های افراطی بویژه داعش در عراق و سوریه، ناامنی کور و پراکنده در دیگر کشورهای منطقه در دستور کار هسته‌های ترور این گروه رو به زوال قرار گرفته است و وقایع تروریستی پی در پی در افغانستان نشان می‌دهد که این کشور مظلوم و مردم ستمدیده آن یکی از اهداف هرج مرج طلبانه و آشوبگرانه آنان است؛ از اینرو لزوم هشیاری هر چه بیشتر دولت و ملت افغانستان و دیگر دولت‌ها و ملت‌های خیرخواه و صلح دوست را برای همکاری و هماهنگی روزافزون برای مبارزه با این ددمنشی‌ها طلب می‌کند.

 

کد N1716200

وبگردی