آفتاب
معاون سازمان امور مالیاتی:

اداره کشور با منابع پایدار غیرنفتی از راهبردهای اقتصادی است

اداره کشور با منابع پایدار غیرنفتی از راهبردهای اقتصادی است

یاسوج- ایرنا- معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان امور مالیاتی گفت که اداره کشور با منابع پایدار غیرنفتی از جمله مالیات از برنامه های راهبردی اقتصادی دولت تدبیر و امید است.

محمد ابراهیم طریقت روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت که تامین هزینه های اداره کشور با مالیات و درآمد های غیرنفتی و استفاده از نفت و گاز و دیگر منابع زیرزمینی برای جذب سرمایه گذاری و حفظ این منابع برای نسل آینده یک برنامه هدفمند اقتصادی ملی است.
وی به موفقیت های طرح جامع اصلاح نظام مالیاتی و پیشی گرفتن درآمدهای مالیاتی از درآمدهای نفتی و تقدیر رئیس جمهوری از مدیران این سازمان اشاره کرد و افزود: توسعه فضاهای اداری، آموزش نیروی انسانی بارویکرد حمایت های انگیزشی، کمک به جلب رضایت بیشتر مودیان و بهره گیری از فناوری روز از برنامه‌های اولویت دار سازمان امور مالیاتی است.
طریقت به بازدید خود از چند طرح ساختمانی در یاسوج برای تأمین فضای اداری، اداره کل مالیاتی کهگیلویه وبویراحمد اشاره کرد و گفت: خرید یک ساختمان با فضای مناسب در راستای اجرای طرح جامع نظام مالیاتی در این استان جزء برنامه‌های مصوب این سازمان است.
مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت که فضای اداری این اداره کل برای بهبود روند خدمات رسانی نیازمند توسعه است.
محمدعلی غفاری اظهار داشت که وضعیت چند ساختمان در این سفر برای تأمین یک فضای اداری مطلوب بررسی و برای خرید آن تصمیم گیری خواهد شد.
معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان امور مالیاتی کشور ضمن دیدار با استاندار و کارکنان اداره کل امورمالیاتی کهگیلویه وبویراحمد، با حضور درگلزارشهدای یاسوج یاد و خاطره 120 شهید والامقام این شهر را گرامی داشت.
کهگیلویه و بویراحمد داری بیش از 41 هزار پرونده مالیاتی است.
خبرنگار: مظفر عدالت نسب**انتشار دهنده:حسینعلی راشکی
6162 /8005
کد N1714806

وبگردی