آفتاب
معاون شهردار تهران خبر داد:

تفریغ بودجه سال ۹۵ شهرداری تهران در شورای اسلامی شهر

تفریغ بودجه سال ۹۵ شهرداری تهران در شورای اسلامی شهر

معاون برنامه‌ریزی، توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران گفت: لایحه تفریغ بودجه سال ۹۵ شهرداری تهران هفته گذشته تقدیم شورای اسلامی شهر تهران شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، ناصر امانی ضمن بیان این مطلب گفت: بستن حسابهای سال ۹۵ با توجه به اصلاحیه بودجه که طی دو مرحله در سال قبل انجام شد کاری سخت و پیچیده بود که خوشبختانه با همکاری دو معاونت برنامه‌ریزی و مالی و اقتصادی شهرداری تهران و کار شبانه‌روزی همه واحدهای تابعه بخوبی انجام و لایحه تفریغ بودجه بر این اساس تنظیم شد.

معاون شهردار تهران ادامه داد: تصویب تفریغ بودجه شهرداری تهران تا پایان سال ۹۴ و نداشتن انحراف یکی از بارزترین نشانه‌های انضباط مالی است که امیدواریم در دوره‌های بعدی مدیریت شهری شاهد آن باشیم.

معاون برنامه‌ریزی، توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران همچنین از برگزاری مجامع سال ۹۵ شرکت‌ها و سازمان‌های شهرداری خبر داد و گفت: تأکید شهردار تهران بر برگزاری تمامی مجامع تا پایان خرداد ماه سال جاری است و خوشبختانه این برنامه هم در حال انجام است.

معاون شهردار تهران در پایان از ابلاغ دستورالعمل حسابرسی شهرداریها توسط وزارت کشور خبر داد و گفت: این دستورالعمل بسیاری از ابهامات و مشکلات شهرداری‌ها و شوراهای اسلامی در زمینه حسابرسی را مرتفع خواهد کرد هر چند متأسفانه این کار با تأخیر چند ساله انجام شد.

کد N1714779

وبگردی