آفتاب
مدیرعامل شرکت فونیکس:

خط تولید ماشین آلات کشاورزی کلاس آلمان درایران راه اندازی می شود

خط تولید ماشین آلات کشاورزی کلاس آلمان درایران راه اندازی می شود

بجنورد- ایرنا- مدیر عامل شرکت فونیکس گفت : در آینده نزدیک شرکت کلاس آلمان اولین خط تولید کارخانه ماشین آلات حوزه کشاورزی خود را در ایران راه اندازی خواهد کرد.

علی بیات روز دوشنبه در حاشیه سفر هیات 16 نفره تجاری و سرمایه گذاری کشور آلمان به خراسان شمالی در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: کارشناسان و متخصصان این شرکت وارد کشور خواهند شد و اولویت ساخت نیز در بجنورد مرکز استان خراسان شمالی است.
به گزارش ایرنا شرکت CLASS یک شرکت تولید ماشین آلات کشاورزی می باشد که از سال 1913 تاسیس شده و شروع به کار کرده است، سری محصولات این شرکت شامل کمباین های برداشت محصول، جمع آوری علوفه، ماشین شخمزن، ماشین چمن زنی، چنگک، کیکر و دیگر ماشین آلات برداشت می باشد.
مدیر عامل شرکت فونیکس که عضو کنسرسیوم بین آلمان، اتریش و هلدینگ کنسرسیوم زیرساختی و نفتی آلمان، سوئیس و اتریش است اظهار کرد: این شرکت تمامی ماشین آلات بخش کشاورزی را با آخرین مدل و مدرن ترین را در خراسان شمالی تولید خواهد کرد که در دنیا نمونه است.
وی با بیان اینکه این شرکت حرف اول را در دنیا از نظر تولید ماشین آلات بخش کشاورزی دارد افزود: امیدوار هستیم این کارخانه در ایران با اولویت استان خراسان شمالی ایجاد شود.
بیات با اشاره ای به تبادلات ایران و آلمان افزود: قبل از انقلاب اولین شریک تجاری آلمان ایران بود اما بعد از پیروزی انقلاب و اعمال تحریم ها این روند را کاهش داده بود.
وی افزود: پس از برجام نیز تبادل ایران و آلمان 6 برابر شده است و این روند رو به افزایش نیز است.
بیات با بیان اینکه آلمان با ایران سالانه پنج میلیارد یورو تبادل تجاری داشته است افزود : آلمان ماهانه 120 میلیارد یورو کالا در دنیا فروش دارد.
3007/ 1744 /1484
خبرنگار : ربابه صانعی ** انتشار دهنده : اصغر رضاخانی
کد N1713984

وبگردی