آفتاب

توقف اجرای نمایش سه خواهر به دلیل ایام عزاداری/آغاز بازی حسن معجونی در نمایش

توقف اجرای نمایش سه خواهر به دلیل ایام عزاداری/آغاز بازی حسن معجونی در نمایش

نمایش سه خواهر تازه‌ترین اثر محمدحسن معجونی، به دلیل ایام عزاداری متوقف شد و از تاریخ 28 خرداد دوباره روی صحنه خواهد رفت.

به گزارش ایلنا،  نمایش سه خواهر عنوان تازه‌ترین اثر محمد حسن معجونی کارگردان مطرح تئاتر کشور است که از تاریخ 17 خرداد در تماشاخانه پالیز روی صحنه رفت و با استقبال خوب مخاطبان تئاتری مواجه شد،  اجرای این نمایش به دلیل فرا رسیدن شب‌های قدر به مدت یک هفته متوقف خواهد شد و از تاریخ 28 خرداد دوباره روی صحنه خواهد رفت.

پیش خرید بلیت‌های این اثر نمایشی برای هفته آینده در سایت‌های اینترنتی آغاز شده و علاقه‌مندان به هنرهای نمایشی با مراجعه به سایت مرتبط، می‌توانند بلیت‌های نمایش سه خواهر را خریداری کنند، همچنین امکان خرید حضوری بلیت برای مخاطبان، از گیشه تماشاخانه موجود است.

به دلیل سفر محمد عاقبتی بازیگر این اثر نمایشی، محمد حسن معجونی به مدت یک هفته از تاریخ 28 خرداد به جای او روی صحنه خواهد رفت و شخص کارگردان ایفاگر یکی از نقش‌های نمایشنامه معروف آنتوان چخوف خواهد بود. 

 بازیگرانی که در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند از چهره‌های مطرح در حوزه تئاتر هستند و تعدادی از آنها از میان جوانان شناخته شده تئاتری برگزیده شدند.

نمایش سه خواهر تازه‌ترین اثر نمایش گروه تئاتر لیو محسوب می‌شود و هر شب در ساعت 21:30 در تماشاخانه پالیز روی صحنه می‌رود.

حسین امیدی، فریبا جدیکار، سعید چنگیزیان، حسین حسینیان، آناهیتا درگاهی، پوریا رحیمی سام، فراز سرابی، میلاد شجره، آوا شریفی، محمد عاقبتی، به‌آفرید غفاریان، فرزانه میدانی، محمدحسن معجونی، سیاوش البخشی نائینی بازیگرانی هستند که در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند.

کد N1713855

وبگردی