آفتاب

الهام ناصری همسر عارف لرستانی در برنامه ماه تمام چه گفت؟

الهام ناصری همسر عارف لرستانی در برنامه ماه تمام چه گفت؟

الهام ناصری همسر عارف لرستانی شب گذشته در برنامه ماه تمام در کنار محمدرضا هدایتی و حمید خندان حضور یافت. الهام ناصری در این برنامه به ذکر خاطراتی از همسرش عارف لرستانی پرداخت.

پانزدهمین برنامه «ماه تمام» با حضور حمید خندان (خواننده)، محمدرضا هدایتی (بازیگر، صداپیشه و خواننده) و الهام ناصری (همسر مرحوم عارف لرستانی) به روی آنتن شبکه دو رفت.
پانزدهمین برنامه «ماه تمام» در سالروز میلاد کریم اهل بیت، امام حسن مجتبی(ع) با حضور حمید خندان (خواننده)، محمدرضا هدایتی (بازیگر، صداپیشه و خواننده) و الهام ناصری (همسر مرحوم عارف لرستانی) ساعت 23:40 به مدت 75 دقیقه به روی آنتن شبکه دو رفت.
در ابتدای برنامه مداح اهل بیت سیدجواد میری به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی(ع) به سبک شیرازی به مدیحه سرایی پرداختند.
بعد از این بخش، موسی برزگری در خصوص بنیاد علوی زیرمجموعه بنیاد مستضعفان پیرامون ماموریت این بنیاد در مناطق روستایی کشور مطالبی را عنوان کرد.
در بخش «یادبود» با اشاره به تک بیتی «عاشقی، کار دل مصلحت اندیشان نیست/قدم اول این راه، جگر می‌خواهد» تصاویری از شغل آتش نشانان کشورمان و سختی‌های حرفه‌شان پخش شد.

حمید خندان یکی از خوانندگان مردمی کشورمان دو قطعه از ترانه‌های خود را اجرا کرد. او مواردی که باعث خوشحالی‌اش می‌شود را سلامتی، امنیت در کشور، زندگی در کشوری که مردانش مردانگی دارند و حضور دخترش نیلا عنوان کرد.
دومین مهمان برنامه «ماه تمام»، محمدرضا هدایتی بود. او در خصوص انتخاب عرصه هنری گفت: «من از 10 سالگی بازیگری را با تئاتر آغاز کردم و با توجه به مخالفت شدید خانواده، به راهم ادامه دادم. به نظر من انسان وقتی استعدادهای خود را میشناسد کار اشتباهی است که در بروز آن استعدادها، پایدار نماند چون هم به خودش، هم خدای خودش و هم خلق خدا بدهکار می‌شود.»
هدایتی خاطرنشان کرد: «یکی از اهداف آفرینش انسان نشان دادن استعدادهایی است که خداوند در وجود بشر به ودیعه گذاشته و نشان ندادن این استعدادها، ناشکری است.»
او گفت: «وقتی نقشی به من معرفی میشود که میتوانم آن نقش را به چالش بکشانم و به چالش کشیده شوم بسیار خوشحال می‌شوم اما بیشتر پیشنهادهای کاری من برای نقش‌های فانتزی و تیپ سازی جدید است؛ البته فیلم مالیخولیا که بعد از عید فطر اکران می‌شود کاری در ژانر متفاوت و بازی متفاوت من خواهد بود.»
هدایتی آرزوی 20 سال دیگرش را احترام بشریت به کره زمین و مخلوقات عنوان کرد و گفت: امیدوارم آن چیزی که در جهان 20 ساله دیگر به شرط حیات میبینیم، انسانیت و احترام به طبیعت و اکوسیستم چرخه حیات زندگی باشد.
در بخش «جاودانه‌ها» با قرائت فاتحه‌ای از همسر مرحوم عارف لرستانی دعوت به عمل آمد و محمدرضا هدایتی در حضور خانم الهام ناصری (یادگار مرحوم لرستانی) گفت: «آنچه از عارف در ذهنم باقی مانده، از دل و جان کار کردن او و عاشق کارش بودن است. عارف در میان دوستانم آدم بامعرفتی بود که قبل از آنکه هنرمند خوبی باشد، انسان خوب و بامعرفتی بود. در زمانی که تازه همکاری ام با مهران مدیری را آغاز کرده بودم، او همیشه حواسش به من بود.»
الهام ناصری همسر مرحوم لرستانی گفت: «علاوه بر دوستان همسرم، همراهی مردم با من تسلی خاطری برایم بود که جا دارد از همه شکر کنم.»
او درخصوص وجهه پنهانی عارف در منزل خاطرنشان کرد: «همسرم در منزل به گونه‌ای بود که کسی تصور نمی‌کرد. او به شدت مهربان و حامی و پشتیبان من بود و من آدم بزرگی را از دست دادم.»
پس از صحبت‌های الهام ناصری، عبدالله روا با اعلام حمایت از یادگار عارف لرستانی که چون برای مردم ایران عزیز بود، یادگارش هم محترم است، نشان برنامه و تابلوی جاودانه ها را تقدیم به ایشان کرد.
از دیگر بخش‌هایی که در پانزدهمین قسمت از برنامه ماه تمام از شبکه دو پخش شد میتوان به بخش‌های «عاشقانه»، «این مردم نازنین» با موضوع اهمیت ازدواج آسان، «پشت صحنه برنامه‌های پیشین ماه تمام» و «نمایش سفره های افطاری مخاطبان» اشاره کرد.
برنامه «ماه تمام» به تهیه‌کنندگی سهیل سلیمانی و مجری طرحی امیر شرافتی، کاری از گروه خانواده و فرهنگ شبکه دو سیما با مشارکت معاونت فرهنگی و اجتماعی بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی و مجموعه تفریحی ورزشی ارم سبز است که اجرای پانزدهمین قسمت آن در 20 خرداد را عبدالله روا و الهه پیامی (بخش ارتباط با مردم) عهده‌دار بودند. 
کد N1713613

وبگردی