آفتاب

وزیر اطلاعات:اخیرا کشف تیم‌های ترور روزانه شده بود/شناسایی بیش از ۲۵تیم تروریستی در ۲ماه و نیم گذشته

وزیر اطلاعات:اخیرا کشف تیم‌های ترور روزانه شده بود/شناسایی بیش از ۲۵تیم تروریستی در ۲ماه و نیم گذشته

ایسنا نوشت: وزیر اطلاعات گفت: تیم‌های تروریستی که قصد اقدامات ضد امنیتی و انفجار بمب داشتند در این مدت پی‌درپی شناسایی و دستگیر شدند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمود علوی شنبه شب در برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری با تسلیت به خانواده شهدا در حادثه تروریستی اخیر و آرزوی شفا برای مجروحان این حادثه اظهار کرد: در سال ۹۴ حدود ۳۰ تیم در ۹۵ حدود ۴۵ تیم و در این دو ماه ونیم سال ۹۶ بیش از ۲۵ تیم تروریستی را زیر ضربه بردیم. [span]

اهم اظهارات وزیر اطلاعات به شرح زیر است:

* در این چند ماه سال ۹۶ تیم‌های دو تا شش نفره و بعضی اوقات تک‌نفره را شناسایی کرده‌ایم و زیر ضربه بردیم همین که می‌بینیم هر سال تعداد تیم‌های تروریستی که شناسایی می‌شوند بیشتر می‌شود نشان می‌دهد دشمن ول‌کن نیست و این حساسیت امنیتی را افزایش می‌دهد در این سه و نیم سال از حملات تروریستی زیادی جلوگیری کرده‌ایم و با وجود اینکه در کشورهای مختلف اتفاقات تروریستی افتاده در کشور ما چندان خبری از این اتفاقات نبوده است.

* برای ما تعجب‌آور بود که اگر در سال‌های قبل ماهی دو یا هفته‌ای یک تیم تروریستی کشف می‌کردیم اخیرا و در اردیبهشت‌ماه کشف تیم‌های ترور به روزانه رسیده بود که بنا نداشتیم با انعکاس مرتب این دستگیری‌ها آرامش و بهداشت روحی و روانی مردم را صدمه بزنیم و همین که قدمی برمی‌داشتیم خدا رو شکر می‌کردیم و گهگاه به اطلاع مردم می‌رساندیم.

این خبر در حال تکمیل است...

29214

کد N1712834

وبگردی