آفتاب

چهارکشته و هفت مصدوم حاصل10 فقره تصادف جاده ای زنجان طی 24 ساعت گذشته

چهارکشته و هفت مصدوم حاصل10 فقره تصادف جاده ای زنجان طی 24 ساعت گذشته

زنجان - ایرنا - رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: بر اثر وقوع 10 فقره تصادف رانندگی در مسیرهای ارتباطی زنجان طی 24 ساعت اخیر، چهار نفر کشته و هفت تن نیز مصدوم و روانه بیمارستان شدند.

سرهنگ علی اصغر شیرمحمدی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ساعت 4:30 بامداد امروز /شنبه/ براثر واژگونی و سقوط یک دستگاه کامیون کشنده ولوو از پل، راننده آن بر اثر شدت صدمات وارده جان باخت.
وی اظهارکرد: این حادثه رانندگی در کیلومتر 35 اتوبان زنجان - قزوین به دلیل توجه نکردن به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی اتفاق افتاد و نیروهای هلال احمر برای بیرون کشیدن جسد راننده در محل حضور یافتند.
شیرمحمدی افزود: ساعت 3:30 بامداد امروز نیز بر اثر برخورد نیسان وانت و سمند در کیلومتر 60 جاده ترانزیت زنجان - میانه، راننده خودروی سواری سمند به دلیل شدت جراحات وارده در دم فوت کرد و راننده نیسان وانت نیز که به علت انحراف به چپ مقصر این حادثه شناخته شدف مصدوم و برای درمان به بیمارستان آیت الله موسوی زنجان منتقل شد.
وی ادامه داد: ساعت 23 جمعه شب نیز بر اثر انحراف به چپ راننده یک دستگاه پراید و برخورد با موتورسیکلت در اتوبان زنجان - قزوین 'مسیر فرعی مرشون' موتورسوار به علت شدت صدمات وارده در دم جان باخت.
شیرمحمدی تصریح کرد: ساعت 12:30 ظهر جمعه نیز در کیلومتر 72 جاده ارتباطی خدابنده - بیجار، بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پراید به دلیل تخطی از سرعت مطمئنه، راننده این خودرو در دم فوت و سرنشین آن نیز راهی بیمارستان بیجار شد.
رئیس پلیس فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: در مجموع طی 24 ساعت گذشته چهار فقره تصادف فوتی و 6 مورد تصادف جرحی در مسیرهای ارتباطی زنجان اتفاق افتاد که 'تخطی از سرعت مطمئنه، توجه نکردن به جلو و انحراف به چپ' علت این سوانح رانندگی بود.
6084/6085
خبرنگار: پرویز غفاری ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
کد N1712308

وبگردی