آفتاب

اعزام پزشکان ایران به عتبات/ نظارت بر نحوه طبخ و توزیع غذای زائران

اعزام پزشکان ایران به عتبات/ نظارت بر نحوه طبخ و توزیع غذای زائران

معاون عتبات عالیات مرکز پزشکی هلال‌احمر از اعزام نخستین گروه پزشکی به عتبات خبر داد و گفت: مراکز درمانی هلال احمر ایران به صورت ۲۴ ساعته آماده پذیرایی و خدمت‌رسانی به زائران عتبات هستند.

به گزارش ایلنا، علی حیدری با اعلام تاریخ اعزام نخستین گروه پزشکی به عتبات، اظهار داشت: صبح دیروز و در راستای برنامه‌های ماهانه اعزام گروه‌های پزشکی به عتبات عالیات یک گروه ۳۷ نفره عازم  عراق شدند.

معاون عتبات عالیات مرکز پزشکی هلال احمر در خصوص ترکیب این گروه نیز اظهار داشت: پزشک عمومی خانم و آقا، پرستار خانم، کارشناس بهداشت محیط و کارشناس آزمایشگاه، ترکیب این تیم هستند که به مدت یک ماه خدمات بهداشتی و درمانی را به زائرین اباعبدالله الحسین ارائه خواهند کرد.

وی درباره نظارت‌های بهداشتی کارشناسان بهداشت این مرکز گفت: تیم بهداشتی اعزامی را مکلف کردیم که با دقت و وسواس خاصی تمامی مراکز اقامتی زائرین را پایش کرده و نظارت دقیق و مستمری بر نحوه طبخ و توزیع غذا و نیز رعایت مسائل بهداشتی در هتل‌های عراق داشته باشند تا زائرین ایرانی با خاطری آسوده در مدت حضور خود تنها و تنها به زیارت و بهره مندی معنوی بیاندیشند.

معاون عتبات عالیات مرکز پزشکی هلال احمر ابراز امیدواری کرد: با اینکه مراکز درمانی ما به صورت ۲۴ ساعته آماده پذیرایی و خدمت رسانی به میهمانان سرور و سالار شهیدان هستند، امید آن داریم تا زائرین ایرانی همواره در صحت و سلامت بوده و کمترین مراجعه را به این مراکز داشته باشند.

کد N1711851

وبگردی