آفتاب
دبیرهیات مدیره تعاون روستایی کشور:

تقویت شرکت‌های تعاونی تولید اولویت سازمان تعاون روستایی است

تقویت شرکت‌های تعاونی تولید اولویت سازمان تعاون روستایی است

یاسوج-ایرنا- دبیر و عضو هیات مدیره سازمان تعاون روستایی کشور گفت که تقویت شرکت‌های تعاونی تولیدی و کشاورزی روستایی و کمک به شکوفایی این بخش از اولویت‌های سازمان تعاون روستایی است.

به گزارش ایرنا، محمد وحید قلی پور روز پنجشنبه در آیین تودیع و معارفه مدیرکل تعاون روستایی کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت که در کنار توسعه زیرساخت‌ها و تجهیز شرکت‌های تولیدی و کشاورزی روستایی تکریم ارباب رجوع از مؤلفه‌های خدمت رسانی است.
وی گفت که کمک به رونق شرکت‌های تولیدی و رفع نیازهای تعاونی ها و کشاورزی روستایی در کهگیلویه و بویراحمد مورد تأکید مدیران سازمان تعاون روستایی است.
2 هزار و 853 شرکت تعاونی روستایی با 331 اتحادیه استانی و شهرستانی با بیش از چهار میلیون و 435 عضو و یکهزار و 997 شرکت تعاونی کشاورزی با 102 اتحادیه استانی و شهرستانی با بیش از یک میلیون عضو در کشور فعالیت دارند.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد نیز خدمات انجام گرفته سال‌های اخیر تعاون روستایی استان را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: توسعه و تجهیز شرکت تعاونی تولید و کشاورزی روستایی نیازمند توجه بیشتر است.
جعفر گوهرگانی اظهار کرد که نقش شرکت‌های تعاونی تولید روستایی در کمک به اجرای سیاست‌های جهاد کشاورزی در امر تولید و خرید تضمینی محصولات کشاورزی انکارناپذیر است.
وی از خرید حدود 70 درصد گندم تولید مناطق گرمسیری استان خبر داد و افزود که برنامه ریزی برای خرید تضمینی محصولات کشاورزی در دولت تدبیر و امید به موفقیت این بخش کمک کرده است.
«قلندر فرامرزی» در این آیین به‌عنوان مدیرکل تعاون روستایی کهگیلویه و بویراحمد معرفی و از خدمات «هوشنگ جهانبخش» مدیرکل سابق قدردانی شد.
خبرنگار: مظفر عدالت نسب ** انتشار دهنده:حسینعلی راشکی
6162/6110
کد N1711529

وبگردی