آفتاب
امام جمعه اهل سنت شهرستان درمیان:

حادثه تروریستی تهران حکایت ذلت توطئه گران درمقابل امنیت ایران است

حادثه تروریستی تهران حکایت ذلت توطئه گران درمقابل امنیت ایران است

بیرجند- امام جمعه اهل سنت شهرستان درمیان گفت: حادثه تروریستی تهران حکایت از ذلت و زبونی توطئه گرانی دارد که چشم دیدن امنیت بی نظیر ایران اسلامی را ندارند.

مولوی سید احمد عبدالهی در گفت و گو با خبرنگار مهر بیان کرد: باری دیگر دشمنان قسم خورده ملت ایران اسلامی مرتکب جنایات هولناک شدند.

وی ادامه داد: حادثه تروریستی حمله به ساختمان مجلس و حرم امام خمینی(ره) که منجر به شهادت جمعی از هموطنان با دهان روزه شد، حکایت از ذلت و زبون توطئه گرانی دارد که چشم دیدن امنیت بی نظیر ایران اسلامی را نداشته و بزدلانه مردم بی دفاع را هدف قرار دادند.

مولوی عبدالهی افزود: این عمل ننگین نه تنها در عزل و اراده مردم ایران و دولت مردان جمهوری اسلامی در مقابله با تروریسم تاثیر ندارد، بلکه باعث انسجام بیشتر اقوام و مذاهب در مقابل دشمنان خواهد شد.

امام جمعه اهل سنت شهرستان درمیان بیان کرد: جامعه روحانیت اهل سنت درمیان ضمن محکوم کردم این عمل تروریستی، خواستار برخورد قاطعانه و با صلابت تمام در مقابل این حرکات در کشور هستند.

مولوی عبدالهی ضمن عرض تسلیت به خانوداده های داغدار این حادثه، اظهار کرد: همچنین از نیروهای مخلص امنیتی که موفق شدند این تروریست ها را به هلاکت برسانند، تشکر می کنیم.

کد N1711483

وبگردی