آفتاب
از سوی سوره مهر؛

مجموعه دو جلدی «سه دیدار...» برای دهمین نوبت چاپ می‌شود

مجموعه دو جلدی «سه دیدار...» برای دهمین نوبت چاپ می‌شود

کتاب« سه دیدار با مردی که از فراسوی باور ما می‌آمد» نادر ابراهیمی برای دهمین نوبت تجدید چاپ می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، کتاب دو جلدی «سه دیدار با مردی که از فراسوی باور ما می‌آمد» اثر نادر ابراهیمی که برای آخرین بار در سال گذشته از سوی انتشارات سوره مهر برای نهمین نوبت منتشر شده بود، برای دهمین بار و در آستانه تابستان سال جاری تجدید چاپ می‌شود.

این کتاب که حاصل پژوهش ابراهیمی درباره شخصیت امام خمینی(ره) از سال ۴۲ تا دهه هفتاد به شمار می‌رود، برای نخستین بار در سال ۱۳۷۵ از سوی حوزه هنری منتشر شد و در دهه نود بازچاپ شد.

این کتاب دو جلدی در مجلد اول که با عنوان «رجعت به ریشه‌ها» منتشر شده است،  داستان ‌بلندی از زندگی امام خمینی(ره) را روایت می‌کند که در آن نویسنده با تلاش خود داستانی بلند از بخش‌های مختلف زندگی ایشان را بازگو می‌کند. آنچه ابراهیمی در این کتاب به آن بیش از پیش توجه نشان داده بیشتر به وقایع دوران کودکی ایشان باز می‌گردد و نیز شهادت پدر و مراحل تحصیلی ایشان تا ازدواج.

اما کتاب در مجلد دوم خود با عنوان «در میانه میدان» به موضوع جوشیدن روحیه مبارزاتی در شخصیت  امام خمینی(ره) در ایام جوانی توجه بیشتری نشان داده است.

خبرگزاری مهر در روزهای گذشته و در آستانه سالگرد درگذشت ابراهیمی در ۱۶ خرداد ماه نیز در گزارشی به روند نگارش این کتاب و انتشار آن پرداخته بود.

کد N1711396

وبگردی