آفتاب

آغاز دومین مرحله از ثبت‌نام برای دریافت کارت مهارت کارگران و استادکاران ساختمانی

آغاز دومین مرحله از ثبت‌نام برای دریافت کارت مهارت کارگران و استادکاران ساختمانی

دومین مرحله از ثبت‌نام برای دریافت کارت مهارت کارگران و استادکاران ساختمانی در سال ۹۶ از امروز (سه‌شنبه/۱۶ خرداد) آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ دومین مرحله از ثبت نام برای دریافت کارت مهارت کارگران و استادکاران ساختمانی در سال ۹۶ از امروز  آغاز می‌شود و تا روز ۲۳ خرداد ادامه دارد.

در همین رابطه «میکائیل صدیقی» مشاور کانون کشوری انجمن های صنفی کارگران ساختمانی به ایلنا، گفت: کارگران و استادکارانی که فاقد کارت مهارت هستند میتوانند در تاریخ‌های درج شده با مراجعه به سازمان فنی و حرفه‌ای یا نمایندهای رسمی آن در آزمون‌ها شرکت کنند و بعد از قبولی کارت مهارت درجه ۳ یا ۲ رو دریافت کنند.

وی افزود: درخواست‌کنندگان از طریق پورتال سازمان فنی و حرفه‌ای ثبت‌نام می‌شوند و بعد کارت ورود به جلسه امتحان را دریافت می‌کنند و سپس از آنها آزمون کتبی گرفته می‌شود. در صورت موفقیت بعد از قبولی در آزمون کتبی از آنها آزمون عملی گرفته می‌شود.

این فعال صنفی کارگران ساختمانی استان کردستان با بیان اینکه این مراحل با تفاهم نامه مشترک بین انجمن‌های صنفی کارگران ساختمانی و سازمان فنی و حرفه‌ای انجام شده است، اظهار داشت: طرح سوالات آزمون کتبی و آزمون عملی توسط انجمن‌ها در جهت ارتقای کیفیت فعالیت‌های کارگران و استادکاران یکی از خواسته‌های انجمن‌های صنفی بوده است.

کد N1709917

وبگردی