آفتاب

حمایت از ارتقای سطح سلامت عمومی در دستور کار بانک قرض‌الحسنه مهر ایران

حمایت از ارتقای سطح سلامت عمومی در دستور کار بانک قرض‌الحسنه مهر ایران

تفاهم‌نامه همکاری در حوزه سلامت اجتماعی بین بانک قرض‌الحسنه مهر ایران و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي به امضاي مرتضي اکبري مديرعامل ...

گروه بنگاه‌ها:تفاهم‌نامه همکاری در حوزه سلامت اجتماعی بین بانک قرض‌الحسنه مهر ایران و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي به امضاي مرتضي اکبري مديرعامل بانك و دكتر سيدمحمدهادي ايازي معاون امور اجتماعي وزير بهداشت رسيد.

 

همکاری در زمینه‌هاي توسعه خدمات بهداشتي، درماني و آموزشي در چارچوب مسووليت‌هاي اجتماعي معاونت اجتماعي وزارت بهداشت و ضوابط، مقررات و بخشنامه‌هاي داخلي بانک قرض‌الحسنه مهر ايران و بانک مرکزي جمهوری اسلامی ایران از موضوعات اصلي اين تفاهم‌نامه است. ایازی معاون امور اجتماعی وزیر بهداشت در مراسم انعقاد این تفاهم‌نامه گفت: افراد بیمار از جمله اقشاری هستند که در معرض مشکلات مالی قرار می‌گیرند که خوشبختانه با اجرای طرح تحول سلامت جامعه بخش عمده‌ای از مسائل حل شده است ولی همچنان هزینه‌هایی به افراد ضعیف تحمیل می‌شود. ایازی اظهار کرد: بنگاه‌های تولیدی و اقتصادی می‌توانند در چارچوب مسوولیت‌های اجتماعی خود از این اقشار حمایت کنند، همچنین افزایش تعاملات بانکی در حوزه قرض‌الحسنه به منظور ارائه خدمات شایسته‌تر به نیازمندان واقعی جامعه، سطح معنوی اقدامات صورت گرفته را افزایش خواهد داد. وی با اشاره به ظرفیت مناسب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در حوزه سلامت و درمان جامعه افزود: وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی می‌تواند در حوزه‌های خیریه سلامت، ارائه خدمت به مددجویان تحت پوشش و نیازمندانی که در تامین هزینه‌های درمان با مشکل روبه‌رو می‌شوند، کمک‌رسانی کند.

کد N1708000

وبگردی