آفتاب
از آن سو

خالق اندروید، تلفن همراه هوشمند ساخت

خالق اندروید، تلفن همراه هوشمند ساخت

خالق نرم‌افزار اندروید حالا خود وارد دنیای ساخت تلفن همراه شده است.اندی روبین که به‌عنوان خالق سیستم عامل اندروید در دنیا شهرت دارد وارد ...

خبرگزاری مهر:خالق نرم‌افزار اندروید حالا خود وارد دنیای ساخت تلفن همراه شده است.اندی روبین که به‌عنوان خالق سیستم عامل اندروید در دنیا شهرت دارد وارد گود ساخت سخت‌افزار هم شده است. او با رونمایی از تلفن همراه هوشمندی به نام Essential نشان داد که طرح‌های جدی برای آینده دارد.او در یک پست آنلاین اعلام کرد که برای بازار پررونق تلفن‌های همراه هوشمند محصولی با کیفیت بالا آماده کرده است. به گفته وی، یکی از ویژگی‌های مهم این محصول، دوربین ۳۶۰ درجه آن است و جالب اینکه همیشه به تلفن همراه متصل نیست و هر زمان که کاربر بخواهد می‌تواند آن را به دستگاه خود متصل کند.

 

این اتصال به راحتی و به‌صورت مغناطیسی صورت می‌گیرد. وی افزود: اندروید برای آن ارائه شده که فناوری را برای هر کسی به ارمغان آورد. اندروید کمک کرده تا در دنیای جدید و پیچیده، زندگی مردم را ساده کند.تلفن همراه هوشمند اندروید در آمریکا ارائه خواهد شد. برای این منظور علاقه‌مندان باید به وب سایتی که به نام همین محصول تعریف شده مراجعه کرده و با پرداخت ۶۹۹ دلار، آن را خریداری کنند. البته دوربین ۳۶۰ درجه آن به‌طور جداگانه و با قیمت ۵۰ دلار ارائه می‌شود.

کد N1707981

وبگردی