آفتاب

احداث دومین و بزرگ‌ترین پل غیرهمسطح كشور در اردبیل

احداث دومین و بزرگ‌ترین پل غیرهمسطح كشور در اردبیل

شهردار اردبیل گفت: بعد از پل غیرهمسطح اهواز، بزرگ‌ترین پل غیره‌همسطح کشور در اردبیل ساخته می‌شود.به گزارش روابط عمومی شهرداری اردبیل، ...

دنیای اقتصاد – اردبیل – مهدی حسین‌نژاد:شهردار اردبیل گفت: بعد از پل غیرهمسطح اهواز، بزرگ‌ترین پل غیره‌همسطح کشور در اردبیل ساخته می‌شود.به گزارش روابط عمومی شهرداری اردبیل، حمید لطف‌اللهیان تصریح کرد: پل قدس اردبیل در هفت فاز و در مساحت ۷۱ هزار و ۷۱۰ مترمربع احداث می‌شود.

 

وی افزود: مساحت عرشه پل ۳۳ هزار مترمربع است که در ۴۹ پایه و هشت کوله اجرا می‌شود و اکنون ۱۷ نیروی ستادی و ۵۹ نیروی اجرایی در این طرح مشغول به کار هستند. شهردار اردبیل با اشاره به حجم سنگین عملیات عمرانی این طرح ادامه داد: این طرح از بزرگ‌ترین طرح‌های عمرانی کشور محسوب می‌شود. لطف‌اللهیان پیشرفت فیزیکی این طرح را ۳۰ درصد اعلام کرد و افزود: رینگ اول این طرح تا ۱۵ تیر سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید. وی با اشاره به اینکه طرح به میزان ۱۰ درصد از برنامه زمان‌بندی خود عقب مانده است، ادامه داد: با شتابی که به طرح داده شده این عقب‌ماندگی جبران خواهد شد. شهردار اردبیل متذکر شد: این طرح هفته دولت سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

کد N1707322

وبگردی