آفتاب

دانلود: قسمت اول سریال نفس را با حجم کم ببینید!/ معرفی ساناز سعیدی در سریال ماه رمضان +ویدیو

دانلود: قسمت اول سریال نفس را با حجم کم ببینید!/ معرفی ساناز سعیدی در سریال ماه رمضان +ویدیو

سریال نفس ماه رمضان 96 از تلویزیون به خانه های مردم آمد. بازیگرانی چون مسعود رایگان، ژاله صامتی، علیرضا کمالی، بهناز جعفری و... در این سریال حضور دارند و ساناز سعیدی اولین حضور تلویزیونی خود را در این سریال تجربه می کند. در ادامه می توانید قسمت اول این سریال را با حجم کم مشاهده کنید و خلاصه ای درباره آن را بخوانید!

سریال نفس ماه رمضان 96 از تلویزیون به خانه های مردم آمد. بازیگرانی چون مسعود رایگان، ژاله صامتی، علیرضا کمالی، بهناز جعفری و... در این سریال حضور دارند و ساناز سعیدی اولین حضور تلویزیونی خود را در این سریال تجربه می کند. در ادامه می توانید قسمت اول این سریال را با حجم کم مشاهده کنید و خلاصه ای درباره آن را بخوانید! در ضمن، خلاصه قسمت دوم این سریال هم به زودی در آفتاب منتشر می شود!
داستان این سریال درباره جوانی پر شر و شور است که در بحبوحه وقایع انقلاب رازی در زندگی‌اش فاش می‌شود.. او برای رسیدن به حقیقت حوادث پیچیده‌ای  را پشت سر می‌گذارد. سریال نفس پس از سریال‌ هایی چون ارمغان تاریکی و پروانه سه گانه جلیل سامان را کامل می کند و یک درام پیچیده است که در بستر وقایع سیاسی قبل و بعد از انقلاب روی می‌دهد.برخی شخصیت‌هایی که مخاطبانِ آثارِ این کارگردان آنها را در ساخته‌ های قبلی او همچون «ارمغان تاریکی» و «پروانه» شناخته‌اند، در نفس نیز حضور دارند. از جمله شخصیت سیدحسن؛ روحانی که ایفای نقش او را هدایت هاشمی برعهده داشت و او با همین کاراکتر در سریال «نفس» نیز حضور دارد.
قسمت اول سریال نفس

کد N1706965

وبگردی