آفتاب

رقابت‌ها به رفاقت تبدیل شود

رقابت‌ها به رفاقت تبدیل شود

وزیر کشور گفت: بعد از پایان رقابت‌های انتخاباتی دوره رفاقت‌ها، تعامل و همدلی با همه دستگاه‌های اجرایی کشور در جهت خدمت‌رسانی به مردم آغاز شده و باید ادامه پیدا کند.

به گزارش ایلنا ، عبدالرضا رحمانی فضلی امروز در نشست استانداران سراسر کشور که با حضور معاون اول رییس جمهور  برگزار شد، گفت : توفیق انجام انتخابات شکوهمند را تبریک می‌ گویم که به صورت کاملا سلامت، قانونی و توام با امنیت و مشارکت بالا با هماهنگی دستگاه‌ های مرتبط در حوزه نظارت و اجرا برگزار شد. 

او ادامه داد: امیدوارم این انتخابات منشا خیر و برکت برای کشور باشد. 

وزیر کشور ضمن خسته نباشید و خداقوت به استانداران برای برگزاری موفق انتخابات ۲۹ اردیبهشت ماه اظهار داشت: در این نشست برنامه‌های سال ۱۳۹۶ وزارت کشور رسما به استانداران ابلاغ می‌شود. 

رحمانی فضلی افزود: انتخابات با موفقیت برگزار شد و این مسئولیت و تعهد ما نسبت به مردم را افزایش می‌دهد و باید ضمن شکرگزاری از درگاه خداوند برای حضور پرشور مردم در انتخابات ۱۳۹۶، شکرگزاری عملی را داشته باشیم که این شکرگزاری عملی کار بدون وقفه برای مردم است.

او ادامه داد: امیدوارم بعد از پایان رقابت‌ها دوره رفاقت‌ها، تعامل و همدلی با همه دستگاه‌های اجرایی کشور در جهت خدمت‌رسانی به مردم ادامه پیدا کند. 

کد N1706584

وبگردی