آفتاب
در جلسه هیات امنا دانشگاه؛

گزارش مشکلات و نابسامانی های مالی دانشگاه آزاد ارائه شد

گزارش مشکلات و نابسامانی های مالی دانشگاه آزاد ارائه شد

در جلسه هیات امنا دانشگاه آزاد موضوع مشکلات و نابسمانی های مالی این دانشگاه ارائه شد.

به گزارش خبرنگار مهر، موسسه مفید راهبر به عنوان حسابرس مستقل دانشگاه آزاد در جلسه هیات امنای ضمن ارائه گزارش اولیه ای در خصوص وضعیت مالی و نابسامانی های دانشگاه در این حوزه پیشنهاداتی به منظور استقلال عوامل حسابرسی ارائه کرد.

هجدهمین جلسه هیات امنای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی به ریاست علی اکبر ولایتی رئیس هیات موسس و هیات امنای دانشگاه و با حضور حجت الاسلام محمدیان، علی محمدنوریان، عبدالله جاسبی، فریدون عزیزی، بهمن یزدی صمدی و نمایندگان وزرای علوم و بهداشت عصر دیروز برگزار شد.

در این جلسه هوشنگ نادریان رئیس سازمان حسابرسی مفید راهبر گزارشی از مشکلات و نابسامانی های مالی دانشگاه آزاد اسلامی ارائه کرد.

وی در این جلسه پیشنهاداتی به منظور استقلال عوامل حسابرسی مستقل این موسسه در تمامی واحدهای دانشگاه آزاد در سراسر کشور مطرح کرد که این پیشنهاد مورد تایید اعضای هیات امنا قرار گرفت.

از بدو تشکیل دانشگاه آزاد اسلامی تاکنون حسابرسی مستقل از هیچ یک از واحدهای دانشگاهی تابعه صورت نگرفته است.  

علی محمد نوریان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی نیز در این جلسه، گزارشی از عملکرد خود پس از قبول مسئولیت در دانشگاه بیان کرد.

 طرح جامع چابک سازی، ارتقا مستمر کیفیت دانشگاه، خروج از مشکلات نقدینگی و حل مشکلات اقتصادی، مدیریت بهینه منابع از موضوعات مطرح شده در این جلسه بود.

همچنین تدوین و اصلاح ساختار اقتصادی و اداری دانشگاه، تاسیس سازمان متمرکز علوم پزشکی و تجمیع ساختمان های پراکنده و پردیس های واحدهای تهران و وضعیت واحدهای بین الملل از دیگر طرح هایی بود که در این جلسه توسط سرپرست دانشگاه مطرح شد.

در نهایت پس از بحث و بررسی در خصوص موضوعات مقرر شددادامه مباحث در این حوزه در جلسه ۳ هفته آینده هیات امنادانشگاه پیگیری شود.

کد N1706517

وبگردی