آفتاب

ادای احترام وزیر ورزش و جوانان و جمعی از ورزشکاران به مقام شامخ امام راحل

ادای احترام وزیر ورزش و جوانان و جمعی از ورزشکاران به مقام شامخ امام راحل

شهرری ـ ایرنا ـ « مسعود سلطانی فر» وزیر ورزش و جوانان به همراه جمعی از معاونان و مدیران این وزارتخانه و اعضای جامعه ورزشی کشور امروز(دوشنبه) با حضور در حرم مطهر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، با آرمان های والای امام راحل تجدید میثاق کردند.

به گزارش ایرنا، شرکت کنندگان در این مراسم که در آستانه بیست وهشتمین سالروز ارتحال امام راحل برگزار شد، با نثار تاج گل و قرائت فاتحه، ضمن ادای احترام به مقام شامخ معمار کبیر انقلاب اسلامی با آرمان های والای امام راحل، شهدا و رهبر فرزانه انقلاب تجدید پیمان کردند.
وزیر ورزش و جوانان در حاشیه این مراسم معنوی در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه مهمترین آموز مکتب امام مردمسالاری دینی است افزود: پس از گذشت قریب به 40 سال از انقلاب اسلامی این ایده به بهترین نحو متحقق شده است و حماسه حضور 42 میلیونی مردم در انتخابات اخیر از مهمترین صحنه های این مردمسالاری است.
مسعود سلطانی فر گفت: مطمئنا همه باید تلاش کنیم تا مکتب، آرمان ها و ارزشهای امام به خوبی تبیین شود و این ارزشها به نسل های بعدی منتقل شود.
وی با اشاره به جمله معروف امام که 'من ورزشکار نیستم اما ورزشکاران را دوست دارم' افزود: امام(ره) در اندیشه خود اصول و مبانی مروت و اخوت را آموخت و باید این اصول در همه میادین ورزشی جاری شود.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: امیر جعفری سرگزه انتشاردهنده: موسی فعالیان
تهرام/3218 / 6139 / 1539**1625
کد N1706395

وبگردی