آفتاب

تجدید میثاق وزیر و مدیران وزارت آموزش و پرورش با آرمان های امام راحل

تجدید میثاق وزیر و مدیران وزارت آموزش و پرورش با آرمان های امام راحل

شهرری ـ ایرنا ـ «فخرالدین احمد دانش آشتیانی» وزیر آموزش و پرورش به همراه جمعی از معاونین و مدیران این وزارتخانه امروز(دوشنبه) با حضور در حرم مطهر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، با آرمان های والای امام راحل تجدید میثاق کردند.

به گزارش ایرنا، شرکت کنندگان در این مراسم که در آستانه بیست وهشتمین سالروز ارتحال امام راحل (ره) برگزار شد، با نثار تاج گل و قرائت فاتحه، ضمن ادای احترام به مقام شامخ معمار کبیر انقلاب اسلامی با آرمان های والای امام راحل، شهدا و رهبر فرزانه انقلاب تجدید پیمان کردند.
وزیر آموزش و پرورش در حاشیه این مراسم نیز با حضور در جمع خبرنگاران، بر ترویج افکار و اندیشه های امام راحل تاکید کرد و گفت: راه و اهداف امام خمینی(ره) را باید سرمشق خود قرار دهیم.
فخرالدین احمد دانش آشتیانی افزود: شخصیت حضرت امام، ابعاد مختلف دینی، سیاسی و اجتماعی دارد که باید مورد توجه قرار گرفته و مبتنی بر آن سبک زندگی را به جوانان آموزش دهیم.
وی با بیان اینکه امام راحل نگاه ویژه ای به جوانان داشتند گفت: باید افعال و افکار امام خمینی(ره) را برای جوانان تحلیل کنیم تا نسل جوان ایشان را بهتر شناخته و از ایشان الگوبرداری کند.
3218 / 6139**1625
خبرنگار: امیر جعفری سرگزه - انتشار دهنده: محسن فتاحی
کد N1706296

وبگردی