آفتاب

انصاری در بیست‌ویکمین جلسه گفت‌وگوهای راهبردی سخنرانی می‌کند

انصاری در بیست‌ویکمین جلسه گفت‌وگوهای راهبردی سخنرانی می‌کند

بیست و یکمین جلسه از ‌گفت‌وگوهای راهبردی در راستای الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت، ۱۶ خردادماه ۱۳۹۶ در محل مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت برگزار خواهد شد.

به‌گزارش ایسنا، حجت‌ الاسلام و المسلمین مجید انصاری، معاون حقوقی رئیس جمهور سخنرانِ بیست و یکمین جلسه‌  گفت‌وگوهای راهبردی است. 

با پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و تأسیس نظام جمهوری اسلامی، شخصیت­‌ها و نخبگان صدیق کشور، تجارب ارزشمندی را در فرآیند پیشبرد انقلاب و پیشرفت کشور و نیز رفع موانع و مشکلات فراملی، منطقه­‌ای و ملی کشور در نهادهای نظامی-امنیتی، قوای مجریه، مقننه و قضائیه و نهادهای مردمی و بخش خصوصی اسلامی کسب کرده‌اند.

انتقال این تجربیات و دانش مسئولان پرسابقه و تأثیرگذار در روند پیشرفت انقلاب اسلامی و نیز مؤثر در نظام‌سازی جمهوری اسلامی ایران می­‌تواند چراغ راهی برای حرکت­‌های آینده کشور تلقی گردد.

برای بهره‌­گیری از این تجارب ارزشمند، برگزاری نشست­‌های راهبردی در دستورکار «مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت» قرار گرفت تا ان‌شاءالله بتواند با وقوف بر مسائل کلان و چالش‌­های عمده، از فرصت‌ها، بهتر در جهت بهره‌‌گیری در جهت تدوین سند الگو استفاده نماید.

کد N1706202

وبگردی