آفتاب
گلایه های امروز محمد سالاری:

وقتی شهرداری تهران شورای شهر را دور می زند!

وقتی شهرداری تهران شورای شهر را دور می زند!

تهران - ایرنا - محمد سالاری در نشست غیرعلنی امروز شورای شهر تهران، از اینکه برخی تصمیم گیری و تصمیم سازی ها در مورد پروژه ها و دارایی های شهر بدون اطلاع شورا انجام می شود، ابراز ناخرسندی کرد و به عبارت ساده تر می توان گفت که شهرداری، شورای شهر را دور زده است.

به گزارش ایرنا و بر اساس اعلام روابط عمومی شورای شهر تهران، محمد سالاری رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران روز یکشنبه در سیصد و چهل و هشتمین جلسه شورا گفت که در مواردی که دارایی های شهر در ازای مطالبات به اشخاص حقیقی یا حقوقی واگذار می شود، لازم است هم شورای شهر فعلی و هم شورای شهر آینده از این مساله مطلع باشند.
وی اظهار کرد: پردیس متروی تهرانپارس با مساحت ده ها هکتار یکی از دارایی های ارزشمند شهر به شمار می رود که لازم است در این مورد، شورای شهر تصمیم گیری کند.
سالاری افزود: خبرهای گوناگونی درباره جذب نیرو از سوی شهرداری تهران شنیده می شود که فارغ از صحت و سقم این اخبار، شهرداری تهران باید هر چه سریع تر در این زمینه شفاف سازی کند.
در هفته های اخیر اخباری در مورد استخدام های گسترده در روزنامه همشهری و سایر موسسه های وابسته به شهرداری و نیز افزایش بدهی های شهرداری تا سقف 60 هزار میلیارد تومان مطرح شده که با واکنش هایی از سوی اعضای شورای شهر کنونی و حتی اعضای منتخب شورای پنجم تهران مواجه بوده است.
از جمله این واکنش ها را امروز احمد مسجدجامعی عضو کنونی و آتی شورای اسلامی شهر تهران به استخدام های شهرداری نشان داد و گفت: به جذب آن دسته از افراد که بدون مجوز سازمان امور اداری و استخدامی کشور در شهرداری استخدام شده اند و ردیف مشخصی هم برای تامین حقوق و دستمزد آنها در نظر گرفته نشده، معترض هستیم.
خبرنگار: یحیی معماری - انتشار دهنده: محسن فتاحی
تهرام 6539**1625
کد N1705906

وبگردی