آفتاب

کتابی بابِ دندانِ شیفتگانِ اژدهاها

کتابی بابِ دندانِ شیفتگانِ اژدهاها

مجموعه‌ کتاب‌های «بال‌های آتشین» در دسته آثار فانتزی و ماجراجویانه‌ قرار می‌گیرد که تمی قهرمانی دارند و برای مخاطبان ۱۲ سال به بالا مناسب هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کتاب «بال‌های آتشین» (پیشگویی بچه‌اژدهایان) نوشته توئی‌تی سادرلند با ترجمه عادله قلی‌پور، به تازگی توسط انتشارات پرتقال منتشر شده است.

انتشارات پرتقال مجموعه کتاب‌های «بال‌های آتشین» که قهرمان محور با درونمایه‌ی فانتزی-تاریخی هستند را منتشر و  برای اولین بار در نمایشگاه کتاب تهران عرضه کرده است.

در جلد یک این مجموعه رمان‌ها چنین می‌خوانیم:

«طبق یک پیشگویی، پنج بچه اژدها که در روشن‌ترین شب سال به دنیا می‌آیند باید جنگ سرزمین «پیریا» را به پایان برسانند. این پنج بچه‌ اژدها که قرار است نبرد سرزمین «پیریا» را به پایان برسانند زیر کوهی فرستاده می‌شوند تا آموزش جنگ ببیند. آن‌ها که از زندگی‌شان خسته شده‌اند، با نقشه‌ای از زیر کوه فرار می‌کنند اما گیر ملکه «اسکارلت» می‌افتند. ملکه اسکارلت که خویی درنده دارد و به غایت خودخواه است، دوست دارد اژدهاها را به جان هم بیندازد و مثل دوران گلادیاتورها از شیوه‌ی جنگیدن آنها لذت ببرد.

در نهایت اژدهایی که قرار است برنده شود باید به نبرد با اژدهایی به نام پیریل بپردارد که البته جنگ با این اژدها اصلا کار ساده‌ای نیست و قطعا به شکست اژدهای مقابل منجر خواهد شد. فکر می‌کنید بچه اژدهاهای باهوش ما برای زنده ماندن چه ترفند و تمهیدی خواهند اندیشید. جواب این سوال قطعا رازی است که در مجموعه کتاب‌های جذاب و پرماجرای «بال‌های آتشین» به آن خواهید رسید.»

از جذابیت‌های کتاب بال‌های آتشین یکی این که ما را با انواع اژدهاها آشنا می‌کند. مثل شن‌بال‌ها، گل‌بال‌ها، آسمان‌بال‌ها، دریابال‌ها و یخ‌بال‌ها و کلی از انواع اژدهای دیگر. پیشنهاد می‌کنیم مخاطبانی که شیفته‌ اژدهاهای مجموعه کتب «بازی تاج و تخت» شده‌اند حتما کتاب بال‌های آتشین را مطالعه کنند.

مجموعه‌ کتاب‌های «بال‌های آتشین» در دسته آثار فانتزی و ماجراجویانه‌ نشر پرتقال قرار می‌گیرد که تمی قهرمانی دارند و برای مخاطبان ۱۲ سال به بالا مناسب هستند.

انتشارات پرتقال جلد یک مجموعه کتاب‌های «بال‌های آتشین» را که «پیشگویی اژدهای کوچک» نام دارد در قطع رقعی و ۳۱۴ صفحه و به قیمت ۱۴ هزار تومان و در شمارگان ۱۰۰۰ نسخه به بازار نشر نوجوان عرضه کرده است.

کد N1705671

وبگردی