آفتاب
مجبوریم از فوتسال برویم؛

دبیری: تراکتورسازی متعلق به بنیاد تعاون سپاه است

دبیری: تراکتورسازی متعلق به بنیاد تعاون سپاه است

رئیس شورای شهر تبریز می گوید باشگاه تراکتورسازی متعلق به بنیاد تعاون سپاه است و ناصر شفق اگر مدرکی دارد به این بنیاد ارائه کند.

شهرام دبیری در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص آخرین شرایط تیم تراکتورسازی و مسائلی که طی چند روز گذشته بر سر مالکیت این تیم ایجاد شده است تاکید کرد این باشگاه متعلق به بیناد تعاون سپاه است. وی که مدیرعامل باشگاه دبیری تبریز هم هست در خصوص تصمیم این باشگاه برای کنار کشیدن از لیگ برتر فوتسال توضیحاتی داد؛ تصمیمی که به گفته دبیری بر خلاف میل باطنی‌اش است:

* خبرگزاری مهر - کنار کشیدن تیم فوتسال دبیری از لیگ برتر چقدر جدی است و آیا این تصمیم عملی می شود؟

- شهرام دبیری: هفته گذشته جلسه ای در کمیته فوتسال برگزار شد که برادرم (افشین دبیری) در جریان آن هست. من آنجام نبودم ولی شنیدم که یک مقدار مشکلاتی بوجود آمد و صحبتهایی با کاظم سلیمانی دبیر کمیته فوتسال رد و بدل شده است.

* حرف باشگاه شما  چیست و چه خواسته ای دارید؟

- ما یک مقدار از شرایط موجود گلایه داریم. برادرم پیگیر کار است و جو را مناسب نمی بیند. ادامه کار با این شرایط غیر ممکن است.

* مشکل شما فدراسیون فوتبال است یا کمیته فوتسال؟

- ما با خود فدراسیون تعامل خوبی داریم. با مهدی تاج و علی کفاشیان هم مشکلی نداریم و ارتباطمان دوستانه است. ضمن اینکه به فوتسال هم علاقه مندیم و به قولی فوتبال و فوتسال در خون ماست. نمی خواستیم از لیگ برتر فوتسال کنار بکشیم. این بر خلاف میل باطنی است ولی جو را زیاد مناسب نمی بینیم و تعامل لازم بین کمیته فوتسال و باشگاه ها وجود ندارد.

* حیف نیست تیمی با این سابقه از لیگ فوتسال کنار بکشد؟

- حیف که هست. به شخصه علاقه مندم که در این رشته فعالیت کنیم ولی همانطور که گفتم برادرم که کار اجرایی می کند، جو را مناسب نمی بیند. برای همین کناره گیری ما تا حد زیادی قطعی است.

* بگذریم. از تیم تراکتورسازی هم خبرهایی مبنی بر احتمال واگذاری امتیاز باشگاه به ناصر شفق مطرح می شود. به عنوان رئیس شورای شهر تبریز آیا فکر می کنید این اتفاق رخ بدهد؟

- تا جایی که بنده می دانم تیم متعلق به بنیاد تعاون سپاه است. اگر شفق مدرکی دارد آنرا به بنیاد تعاون نشان بدهد.

* اما فدراسیون فوتبال اعلام کرده باشگاه تراکتورسازی اگر سندی دارد ارائه بدهد.

- این یک موضوع حقوقی است و باید صحبت کنند.

* فکر می کنید وضعیت مالکیت تراکتورسازی به کجا خواهد رسید؟

- نمی توانم قضاوت کنم. اگر آقای شفق مدارکی دارد ارائه کند.

کد N1705580

وبگردی