آفتاب
از ابتدای مسئولیت جدید تاکنون؛

۱۵ تغییر و تحول مدیریتی در دانشگاه آزاد رقم خورد

۱۵ تغییر و تحول مدیریتی در دانشگاه آزاد رقم خورد

دانشگاه آزاد طی یک ماه گذشته با تغییر و تحولات مدیریتی زیادی مواجه بوده و ۱۵ حکم انتصاب در این دانشگاه صادر شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، با تشکیل جلسه هیات امنا دانشگاه آزاد در سوم اردیبهشت ماه سال ۹۶ با اکثریت آراء حمید میرزاده از سمت ریاست این دانشگاه برکنار شد و علی محمد نوریان به عنوان سرپرست دانشگاه منصوب شد.

با تغییر در مسئولیت این دانشگاه تا کنون ۱۵ حکم جدید برای معاونان، مدیرکل ها و مشاوران دانشگاه صادر شده است.

از اولین تغییرات

اولین تغییرات مدیریتی این دانشگاه مربوط به دو معاونت پژوهشی و امور مجلس است که در روز ۱۱ اردیبهشت ماه مرتضی موسی خانی به عنوان معاون پژوهشی و علیرضا منادی به عنوان معاون امور مجلس این دانشگاه منصوب شدند.

باتوجه به اینکه نقدهای زیادی که بر روند فعالیت معاونت فرهنگی سابق این دانشگاه وجود داشت، حجت الاسلام ابراهیم کلانتری به عنوان معاون فرهنگی و دانشجویی این دانشگاه منصوب شد که وی پیش از این به عنوان رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد فعالیت می کرد.

انتصاب مدیران کل دانشگاه

با استعفای فرید ذاکر مدیرکل تسهیلات اعتباری و صندوق رفاه دانشجویی دانشگاه آزاد، سرپرست دانشگاه سید کیوان خاتمی را به این سمت منصوب کرد. 

همچنین در احکام جداگانه ای محمد مهدی جولایی به عنوان مدیرکل روابط عمومی و هادی گوهری به عنوان مدیر کل دفتر امور پیگیری های ویژه این دانشگاه منصوب شدند.

علیرضا مصدق که به عنوان مدیرکل حقوقی این دانشگاه فعالیت می کرد نیز روز گذشته از سمت خود استعفا داد و با قبول استعفای وی، سید حسین طباطبایی اصل از سوی سرپرست دانشگاه به عنوان مدیرکل جدید حقوقی دانشگاه منصوب شد.

از دیگر تغییرات مدیریتی این دانشگاه انتصاب رضا نصیری به عنوان مدیرکل فرهنگی بود که حکم وی از سوی معاونت فرهنگی دانشگاه صادر شده است.

انتصاب مشاوران دانشگاه

طی یک ماه گذشته ۴ حکم برای مشاوران دانشگاه صادر شده است که براین اساس علیرضا رهایی به عنوان مشاور رئیس دانشگاه در امور اقتصاد دانش بنیان و سرمایه گذاری، محمد تقی ترابی به سمت مشاور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، حسن قدمی به سمت مشاور استراتژیک رئیس دانشگاه و علی محمد رنجبر به سمت مشاور علمی رئیس دانشگاه آزاد منصوب شدند.

انتخاب رئیس مرکز نظارت و بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه آزاد نیز یکی دیگر از انتصابات دانشگاه بشمار می رود که محمد عبداله خانی به ریاست این مرکز منصوب شده است.

انتصاب سرپرست حراست دانشگاه

با حکم سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی، سید رضا سیدعلیخانی نیز به عنوان سرپرست حراست این دانشگاه منصوب شده است.

از دیگر انتصابات صورت گرفته در این دانشگاه در حوزه سازمان چاپ، انتشارات و امور رسانه ها بود که صالح اسکندری به عنوان سرپرست این سازمان انتخاب شد.

غلامعلی کمالی نیز با حکم علی محمد نوریان به عنوان معاون دبیرکل هیات موسس این دانشگاه منصوب شده است.

کد N1705561

وبگردی