آفتاب

پیام تبریک ترامپ به مناسبت ماه مبارک رمضان

پیام تبریک ترامپ به مناسبت ماه مبارک رمضان

رئیس‌جمهوری ایالات متحده آمریکا فرا رسیدن ماه مبارک رمضان را به مسلمانان جهان تبریک گفت.

به گزارش ایلنا به نقل از ایندیپندنت، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری ایالات متحده آمریکا با انتشار بیانیه ای با اشاره به آغاز ماه مبارک رمضان، فرا رسیدن این ماه را به مسلمانان جهان تبریک گفت.

دونالد ترامپ در اکثر بخش‌های این بیانیه به موضوع تروریسم پرداخته و در آن تصریح کرده که رمضان ما را در تعهدات مشترک خود برای پرهیز از خشونت تقویت می‌کند.

رئیس‌جمهوری آمریکا در این بیانیه ضمن تبریک ماه رمضان و آرزوی پربرکت بودن آن تصریح کرد: روزه‌داری معنا و مفهوم احسان و نیکوکاری، عبادت و تفکر را به انسان می‌فهماند. این امر باعث قدرتمندتر شدن جوامع ما می‌شود و آگاهی ما نسبت به تعهدات مشترک خود برای پرهیز از خشونت و گسترش صلح و همچنین کمک به فقیران و جنگ زدگان را تقویت می‌کند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: ماه رمضان در حالی آغاز می‌شود که جهان در سوگ قربانیان حملات تروریستی مصر و انگلیس است. 

ترامپ با اعلام اینکه این اقدام‌ها منافی ماهیت ماه رمضان هستند، افزود: در این ماه عزم ما برای شکست دادن ترویست‌ها و ایدئولوژی افراط گرایی مصمم‌تر می‌شود.

وی با اشاره به سفر خود به ریاض و دیدار با سران برخی از کشورهای اسلامی اعلام کرد: آمریکا همیشه در کنار دوستان و شرکای خود برای مبارزه با تروریسم و افراط گرایی ایستاده است.

رئیس‌جمهوری آمریکا در ادامه افزود: بیایید برای تضمین آینده فرزندان و نسل‌های بعد از هیچ تلاشی دریغ نکنیم تا زندگی آن‌ها دست‌خوش این پدیده نباشد و بتوانند در صلح به عبادت و برخورد صمیمانه با یکدیگر بپردازند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: برای تمامی مسلمانان جهان در سراسر دنیا در ماه رمضان، ماه احسان، روزه‌داری و عبادت، بهترین آرزوها را دارم.

 

کد N1705132

وبگردی