آفتاب
استاندارمازندران:

مردم در 29 اردیبهشت ماه عملکرددولت یازدهم را تایید کردند

مردم در 29 اردیبهشت ماه عملکرددولت یازدهم را تایید کردند

ساری-ایرنا-استاندارمازندران گفت که مردم در29 اردیبهشت ماه با حضور گسترده درانتخابات ورای حداکثری به دکترروحانی عملکرد دولت یازدهم را تاییدکردند.

به گزارش ایرنا،ربیع فلاح جلودارروز شنبه در نشست شورای اداری مازندران افزود : مدیران باید در زمان باقی مانده از دولت یازدهم با این پشتوانه تایید مردمی تلاش خود را برای خدمات رسانی بیشتر کنند.
وی اضافه کرد : مردم بار مسوولیت بیشتری را بر دوش دولتمردان یازدهم قرار دادند و باید انتظارات مردم را در حد توان جبران کنیم.
نماینده عالی دولت در مازندران اظهارداشت : تمام برنامه های استانی مطابق با روال گذشته با جدیت دنبال می شود و با مدیران کم کار نیز برخورد می شود.
* احتمال تغییر مدیران در دولت دوم دکتر روحانی
استاندارمازندران گفت که با تشکیل کابینه دوم دولت تدبیر و امید احتمال تغییر در ترکیب کابینه و مدیران میانی در سطح استانی نیز وجود دارد.
فلاح جلودار اظهارداشت : تغییر و تحول در کابینه دولت ها امری طبیعی و اجتناب ناپذیر است ، ولی این امر نباید باعث ضعف عملکردی مدیران دستگاه های اجرایی شود.
وی تصریح کرد : انتظار ما از مدیران این است که تمام برنامه های دولت را در ارتباط با اقتصاد مقاومتی و اشتغال و تولید عملیاتی کنند و اجرای این برنامه را سرعت دهند.
استاندارمازندران اظهارداشت: عملکرد مدیران در سال اقتصاد مقاومتی، اشتغال و تولید مورد ارزیابی قرار می گیرد و با مدیران کم کار نیز برخورد خواهد شد.
*مدیریت منابع آب
رئیس شورای اداری مازندران با اشاره به فرارسیدن فصل کاشت محصولات کشاورزی از جمله برنج بر مدیریت منابع آب از سوی کشاورزان مازنی تاکید کرد و گفت که با برنامه ریزی مناسبی که از سوی مدیران استانی انجام شده، تاکنون مشکلی برای تامین آب کشاورزی در استان وجود نداشت.
ربیع فلاح افزود : باید مدیریت منابع آب و افزایش راندمان بهره وری همانند گذشته دنبال شود تا کشاورزان برنح کار مازنی با کمترین مشکل برای تامین آب مواجه شوند.
* تشویق کشاورزان به بیمه محصولات کشاورزی اولویت اول
رئیس شورای کشاورزی مازندران گفت که در سال گذشته کشاورزان مازنی به دلیل خسارت های ناشی از بلایای طبیعی به خصوص سرما به مرکبات خاطرات خوشی نداشته و دچار ضرر و زیان های زیادی شدند.
فلاح اظهارداشت : براثر سرما زدگی حدود 30 هزار میلیارد ریال به باغداران این خطه شمال و در مجموع به اقتصاد مازندران خسارت وارد شد و با وجود عزم دولت برای کمک به خسارت دیدگان به دلیل محدودیت منابع مالی این کمک ها نتوانست خسارت ها را به درستی جبران کند.
وی اضافه کرد : اگر کشاورزان نسبت به بیمه محصولاتشان اقدام می کردند و بیمه نیز اعتمادسازی درستی انجام می داد، بخش زیادی از خسارت ها از سوی بیمه جبران و باغداران کمتر دچار مشکل مالی می شدند.
استاندارمازندران توصیه کرد تا شرکت بیمه محصولات کشاورزی نسبت به تشویق کشاورزان به بیمه اقدام اساسی را انجام دهد.
فلاح کاهش جرایم، اعتیاد و طلاق را از مهمترین موفقیت های دولت یازدهم در حوزه اجتماعی در این استان اعلام کرده و خواهان تداوم برنامه های کاهش اعتیاد وطلاق در مازندران شد.
خبرنگار: حسین فلاحتی** انتشاردهنده : سیدمحسن حسن نیا
6982/1899
کد N1705125

وبگردی