آفتاب
خبر

نحوه ارسال پیام‏ ویدئویی آنلاین

نحوه ارسال پیام‏ ویدئویی آنلاین

آپدیت ۴.۰ تلگرام شامل قابلیت‏های جدیدی مانند پیام‏های ویدئویی مشابه پیام‏های صوتی و همچنین تلسکوپ و قابلیت انتشار ویدئوها در فضایی غیر از ...

ایسنا:آپدیت ۴.۰ تلگرام شامل قابلیت‏های جدیدی مانند پیام‏های ویدئویی مشابه پیام‏های صوتی و همچنین تلسکوپ و قابلیت انتشار ویدئوها در فضایی غیر از تلگرام است. تلگرام با مشاهده تمایل کاربران به پیام‏های صوتی در این پیام‏رسان، در جدیدترین آپدیت خود قابلیت پیام‏های ویدئویی را اضافه کرده است. برای ارسال یک پیام ویدئویی، با مراجعه به هر یک از گفت‏وگوهایتان در تلگرام، باید روی آیکون میکروفن برای تغییر به وضعیت دوربین ضربه بزنید. سپس باید مانند ضبط پیام‏های صوتی، آیکون دوربین را نگه دارید و پیام خود را ضبط کنید و در نهایت با رها کردن دکمه ضبط، پیام شما ارسال می‏شود.

 

پیام‏های ویدئویی سریع هستند، زیرا تلگرام آنها را حتی زمانی که شما در حال ضبط هستید، فشرده و ارسال می‏کنند. البته حتی اگر نگه داشتن دکمه کار دشواری به نظر می‏رسد، می‏توانید دوربین را در حالت ضبط با کشیدن به بالا قفل کنید. این کار اکنون برای پیام‏های صوتی هم امکان‏پذیر است. پیام‌های ویدئویی به‌طور پیش‌فرض به صورت خودکار دانلود و اجرا می‏شوند و شما می‏توانید از طریق تنظیمات این دانلود خودکار آن را تغییر دهید. همچنین درحالی‌که همزمان یک پیام ویدئویی را تماشا می‏کنید، می‏توانید آزادانه چت‏های دیگر خود را باز کنید و ویدئو در گوشه تلگرام برای شما ظاهر می‏شود. شما می‏توانید صفحه پیام ویدئویی را در اطراف صفحه نمایش حرکت دهید.

یکی دیگر از قابلیت‏های جدید تلگرام، تلسکوپ است. یک پلت‌فرم اختصاصی میزبانی ویدئو برای افرادی که از ویدئو برای ارتباط با مخاطبان خود استفاده می‏کنند. با تلسکوپ می‏توانید فراتر از فضای تلگرام بروید. این قابلیت، از ویدئوهای دایره‏ای‌شکل و یک دقیقه‏ای مشابه پیام‏های ویدئویی استفاده می‏کند و نیازی به داشتن یک حساب در تلگرام برای تماشای آنها نیست. اکنون هر کانال عمومی در تلگرام دارای یک آدرس Telesco.pe است و تمامی ویدئوهای آن در دسترس کاربران اینترنت از سراسر دنیا است. هر بار که یک پیام ویدئویی را در کانال عمومی بارگذاری می‏کنید، آن ویدئو به‌طور خودکار وارد فضای Telesco.pe می‏شود و قابل دسترسی خواهد بود. با تلسکوپ حتی کاربرانی که تلگرام ندارند می‏توانند با به اشتراک‏گذاری آنها در توییتر و فیس‌بوک از ویدئوها لذت ببرند. این آپدیت در روزهای اخیر منتشر شده است و کاربران با مراجعه به فروشگاه‏های آنلاین گوگل‏پلی یا اپ‏استور می‏توانند آن را دانلود کرده و از آن بهره ببرند.

کد N1704822

وبگردی