آفتاب
امام جمعه موقت سمنان:

همه باید دولت را برای بهبود وضعیت اقتصادی و رفاهی در کشور کمک کنند

همه باید دولت را برای بهبود وضعیت اقتصادی و رفاهی در کشور کمک کنند

سمنان-ایرنا- امام جمعه موقت سمنان با تجلیل از حضور بیش از 73درصدی مردم ایران در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی گفت: همه باید به دولت کمک کنند تا وعده های داده شده در دوران تبلیغات انتخاباتی محقق شود و با حرکت ملی و عمومی بتوانیم وضعیت اقتصادی و رفاهی مردم را بهبود ببخشیم.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین ، محمدباقر عبدوس در نمازجمعه این هفته سمنان افزود : بنا به فرموده رهبری دوران رقابت ها پایان یافته و باید با کمک یکدیگر در ساختن ایرانی آبادتر و برای رشد و توسعه کشورمان در همه بخش ها تلاش کنیم.
وی خاطرنشان کرد : مردم ایران اسلامی به توصیه ها و فرمان رهبری انقلاب برای حضور در انتخابات لبیک گفتند و باعث شد تا چشم دشمنان انقلاب و نظام اسلامی برای این حضور حداکثری خیره بماند.
وی با اشاره به اقرار و اعتراف دشمنان مبنی بر این که نفوذ کلام و نقش رهبری تا آن جایی بود که دشمنان و مخالفان هم در انتخابات گذشته شرکت کردند و رای خود را به صندوق انداختند، اظهارداشت: همانگونه که رهبر انقلاب در پیام بعد از انتخابات فرمودند این انتخابات پیروزی ملت ایران بود.
امام جمعه موقت سمنان یادآور شد : بنا بر توصیه رهبری در پیام بعد از انتخابات، دولت هم باید به فکر ایجاد کار، اشتغال و تولید بیشتر برای جوانان و مردم ایران باشد تا شاهد امید و نشاط بیشتر باشیم.
عبدوس با گرامیداشت سوم خرداد روز آزاد سازی خرمشهر و نقش بسیجیان، ارتش و رزمندگان در این عملیات، گفت: رزمندگان توانستند با حداقل امکانات در برابر همه کشورهای دنیا که با همه امکانات و ظرفیت به میدان آمده بودند ایستادگی و پیروز شوند.
وی با اشاره به تلاش دشمنان برای از بین بردن فرهنگ جهاد و شهادت در بین مردم و کتاب های درسی مدارس و دانشگاه ها، افزود: دشمنان ایران اسلامی از 25 سال قبل تلاش دارند تا دو بال سبز و سرخ مردم که ولایت فقیه و فرهنگ جهاد و شهادت است را مورد هدف قرار دهند و آن را از مردم بگیرند که موفق نشدند.
عبدوس با اشاره به راه اندازی موج ایران هراسی در منطقه از سوی دشمنان، گفت: دشمنان ایران به ویژه عربستان و آمریکا بدانند تهدیدات تو خالی آنان کوچکترین تاثیری بر ملت ایران ندارد و روز به روز باعث افزایش قدرت ایران خواهد شد.
امام جمعه موقت سمنان در پایان فرا رسیدن پنجم خرداد روز نسیم مهر و حمایت از خانواده زندانیان اشاره و اضافه کرد: مردم و خیرین باید در جشن های گلریزان که در ماه مبارک رمضان در نقاط مختلف استان برگزار می شود حضور بیشتری داشته و با کمک های خود، سهمی در آزاد کردن زندانیان جرائم غیر عمد ایفاء کنند تا به آغوش گرم خانواده خود برگردند.
7470/6026/
خبرنگار: علیرضا عربی **انتشار دهنده:جانعلی فتحی
کد N1704624

وبگردی