آفتاب

پزشکیان : مسئولیت های دکتر روحانی با رای مردم سنگین تر شد

پزشکیان : مسئولیت های دکتر روحانی با رای مردم سنگین تر شد

ساری – ایرنا – نائب رئیس اول مجلس شورای اسلامی گفت : مسئولیت های دکتر حسن روحانی که با آرای بالای مردم برای دومین بار رئیس جمهور منتخب مردم شد ، سنگین تر شده است .

به گزارش خبرنگار ایرنا ، مسعود پزشکیان پنجشنبه شب در مراسم جشن پیروزی دکتر حسن روحانی در جویبار افزود : مشارکت بیش از 44 میلیون نفری ملت در پای صندوق های اخذ رای و اعتماد عمومی آنان به گفتمان اعتدال ، تدبیر و امید باعث پیروزی روحانی در انتخابات شده است.
وی با بیان اینکه هم اکنون مسئولیت دولت روحانی سنگین تر شده است ، گفت : دولت باید ثابت کند که خدمتگزار مردم است و باید بتواند توقعات و دغدغه های جامعه را پاسخگو باشد و از مردم دفاع کند.
نائب رئیس اول مجلس شورای اسلامی اضافه کرد : ما هم به عنوان نمایندگان دولت باید ثابت کنیم که به دنبال دغدغه های مردم هستیم زیرا اگر نتوانیم اعتماد مردم را جلب کنیم چهار سال بعد گروهی روی کار خواهند آمد که مملکت را نابود می کنند.
پزشکیان با بیان اینکه در این میدان مشکلات زیادی پیش رو ما دولتمردان است ، گفت : برای حل این مشکلات ما باید با هم باشیم تا مشکل مردم حل شود و مردم متوجه شوند که ما به فکر آنها هستیم.
وی افزود : پیگیری مشکلات مردم باعث می شود تا بار دیگر مردم ما را در عرصه انتخابات بپذیرند و به ما اعتماد کنند و برای آنکه بتوانیم اعتماد مردم را جلب کنیم باید برای مردم بی منت خدمت رسانی کنیم.
نائب رئیس اول مجلس شورای اسلامی گفت : زمانی ما می توانیم خدمتگزار خوبی برای مردم باشیم که تنها به دنبال منافع شخصی و جناحی خود نباشیم.
در این مراسم که جمع زیادی از هواداران دکتر روحانی حضور داشتند ، موسیقی محلی اجرا و شرکت کنندگان با پخش شیرینی و شربت شادمانی کردند.
در شهرستان جویبار 51 هزار و 122 نفر واجد شرایط رای دادن بودند که از این میزان بیش از 85 درصد با حاضر شدن در پای صندوق های رای به کاندیدهای مورد نظر خود رای داده اند.
در این شهرستان میزان رای دکتر حسن روحانی 27 هزار و 630 رای یعنی 57 درصد از کل آراء بود .
خبرنگار : مونا معینی کوچکسرائی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7334/1654
کد N1704379

وبگردی