آفتاب

کمیته انطباق با تیمداری فوتسال شهرداری ساوه موافقت کرد/ مربی فعلی ماندنی شد

کمیته انطباق با تیمداری فوتسال شهرداری ساوه موافقت کرد/ مربی فعلی ماندنی شد

ساوه - ایرنا - مدیر عامل تیم فوتسال شهرداری ساوه گفت: با پیگیری و حمایت های انجام شده، کمیته انطباق فرمانداری ساوه با تیمداری فوتسال شهرداری برای حضور در رقابت های فصل 97 - 96 موافقت کرد.

حسین سعیدی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: : فرمانداری ساوه اعلام کرده بود وزارت کشور در نامه‌ای به شهرداری ها ابلاغ کرده که حق تیمداری ندارند و احتمال انحلال تیم فوتسال وجود داشت.
وی اظهار کرد: با بررسی های انجام شده و جلسه نهایی کمیته انطباق شهرستان، حضور تیم فوتسال شهرداری در لیگ برتر بلامانع اعلام شد و قرعه کشی بازی های نیز صورت گرفته است.
وی گفت: برای سرمربی گری تیم فوتسال شهرداری ساوه نیز با محسن حسن زاده سرمربی فصل گذشته تیم توافق شده و سکان هدایت این تیم در فصل جدید بر عهده وی گذاشته شده است.
سعیدی افزود: راهبری چینش تیم نیز بر استفاده از بازیکنان بومی و حفظ ساختار تیم در فصل گذشته است اما، احتمال تغییراتی در بازیکنان پیش بینی می شود.
وی بیان کرد: بازی های فصل جدید قرار است طبق زمان بندی اولیه از ششم تیرماه آغاز شود اما، احتمال می رود به دلیل مشکل برخی از تیم های لیگ، این تاریخ تغییراتی داشته باشد.
مدیرعامل باشگاه فوتسال شهرداری ساوه یادآور شد: هدفگذاری این تیم در فصل جدید جایگاه اول تا پنجم جدول رده بندی است و نخستین بازی این تیم در لیگ جدید مقابل دبیری تبریز خواهد بود.
تیم فوتسال شهرداری ساوه فصل گذشته با 48 امتیاز جایگاه ششم را از بین 14 تیم حاضر در لیگ برتر به خود اختصاص داد.
7269/6013/خبرنگار: الهام بابایی***انتشاردهنده:مژگان حیدری
کد N1704154

وبگردی