آفتاب

ایجاد استوری های مشترک، قابلیت جدید اسنپ چت

ایجاد استوری های مشترک، قابلیت جدید اسنپ چت

تهران-ایرنا- برای برنامه اسنپ چت خصیصه جدیدی معرفی شده است که به کاربران اجازه می دهد یک استوری کاملا جدید درست کنند و در نتیجه، چند کاربر می توانند تصاویر و ویدیوهای خود را در یک استوری اضافه کنند.

به گزارش روز چهارشنبه گروه علمی ایرنا از روزنامه دیلی میل، ضمیمه اخیر این اپ که 'کاستوم استوریز' (Custom Stories) نام دارد ، کاربران را قادر می سازد تا برای یک رویداد گروهی با انتخاب افرادی که می توانند این رویداد را مشاهده کنند مجموعه ای از استوری ها بسازند و تصاویر و استوری های خود را به این استوری اضافه کنند.
این خصیصه جدید، اسنپ چت را در رقابت روزافزون آن با فیس بوک جلو می اندازد.
برای راه اندازی یک استوری گروهی، کاربران ابتدا گزینه 'ایجاد استوری' را انتخاب و نامگذاری می کنند و سپس افراد را از فهرست دوستان خود که اجازه مشاهده این استوری را دارند، انتخاب کرده و در آخر ویدیوها و تصاویر مورد نظر خود را به این استوری اضافه می کنند.
برای استوری هایی که به یک مکان خاص مرتبط هستند، فردی که این استوری را ایجاد کرده است، ابتدا یک محدوده جغرافیایی تعیین می کند و تنها افرادی که در شعاع این محدوده قرار می گیرند، می توانند تصاویر و فیلم های به اشتراک گذاشته شده را مشاهده کنند.
علمی**2038**
مترجم: درنا محمدیان* انتشار: زهره محتشمی پور
برای اطلاع از اخبار متنوع علمی و فناوری، با کانال علمی ایرنا در تلگرام همراه شوید:
irnaelm@
https://telegram.me
کد N1703901

وبگردی