آفتاب

ارائه خدمات درمانی صنعت نفت به نیروهای قراردادی و پیمانکاری

ارائه خدمات درمانی صنعت نفت به نیروهای قراردادی و پیمانکاری

مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت از ارائه خدمات بهداشتی و درمانی این سازمان به نیروهای قرارداد موقت و پیمانکار صنعت نفت خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نفت و انرژی، حبیب الـله سمیع (مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت) بعدازظهر دیروز (سه شنبه، دوم خردادماه) در نشست با خبرنگاران گفت: در صورتی که نیروهای قراردادمدت موقت و پیمانکاری صنعت نفت تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار بگیرند و بیمه مربوطه شرایط سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت را بپذیرد، ارائه خدمات به این همکاران در بخش‌هایی که ظرفیت خالی موجود است، امکان دارد.

وی افزود: براساس قانون، سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت امکان ارائه خدمات به نیروهای قرارداد ‌موقت و پیمانکاری را ندارد زیرا این نیروها تابع قانون کار هستند و سرانه پرداز نیستند.

مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت با اشاره به این که این سازمان رایزنی های لازم برای تحت پوشش قراردادن نیروهای قرارداد ‌موقت و پیمانکاری را آغاز کرده است، ادامه داد: با استقبال بسیار خوب اجرای طرح درمان غیرمستقیم در صنعت نفت، شاهد ایجاد ظرفیت های خالی درمانی هستیم که اولویت سازمان، نیروهای قراردادی و پیمانکار هستند.

سمیع اظهار کرد: البته هم اکنون در اکثر مناطق صنعتی برای همکاران قراردادی مدت موقت و پیمانکار نیز معاینات دوره ای انجام می شود.

کد N1703517

وبگردی