آفتاب

افتتاح کارخانه روغن‌کشی کنجد قلعه گنج

افتتاح کارخانه روغن‌کشی کنجد قلعه گنج

اولین کارخانه روغن‌کشی کنجد قلعه گنج در مراسمی با حضور رئیس بنیاد مستضعفان، مدیرعامل شرکت مادر تخصصی صنایع غذایی بنیاد و دیگر مقامات ...

گروه بنگاه‌ها:اولین کارخانه روغن‌کشی کنجد قلعه گنج در مراسمی با حضور رئیس بنیاد مستضعفان، مدیرعامل شرکت مادر تخصصی صنایع غذایی بنیاد و دیگر مقامات منطقه قلعه‌گنج افتتاح شد. به گزارش پایگاه خبری بنیاد مستضعفان، محمد سعیدی‌کیا در این مراسم با اشاره به تخصیص تسهیلات یارانه‌ای بانکی بنیاد برای مناطق محروم گفت: امیدوارم با بهره‌برداری از این طرح‌ها، شهرستان قلعه گنج با رونق و توسعه بیشتری روبه‌رو شود. دادخواه، رئیس هلدینگ موادغذایی بنیاد مستضعفان نیز در جمع کشاورزان و در مراسم افتتاح کارخانه کنجد گفت: احداث کارخانه تولید پنیر بز، تولید آب معدنی و فرآوری خرما، از اولویت‌های هلدینگ صنایع غذایی بنیاد مستضعفان است که به‌زودی محقق می‌شود.

صمدی، مدیر کارخانه روغن‌کشی کنجد نیز گفت: قرارداد کشت 200 هکتار کشت هویج سیاه باکشاورزان بسته شده که درحال انجام است و در همین مراسم هفت قرارداد بین کشاورزان هویج‌کار و شرکت پاکدیس به امضا رسید.وی تعداد نیروهای شاغل فعلی در کارخانه را 14 نفر اعلام کرد و افزود: این آمار در آینده بیشتر خواهد شد. کارخانه روغن‌کشی کنجد در اولین شهر الگوی اقتصاد مقاومتی کشور در زمینی به مساحت 7 هزار مترمربع با سرمایه‌گذاری بالغ بر 23 میلیارد ریال و ظرفیت پذیرش 1500تن کنجد در سال است که امکان تولید 210 کیلو روغن کنجد در هر ساعت را دارد.

کد N1703348

وبگردی