آفتاب

تغییر ساعت کار دستگاه های اجرایی شهرستان های گرمسیری استان ایلام

تغییر ساعت کار دستگاه های اجرایی شهرستان های گرمسیری استان ایلام

ایلام - ایرنا - سرپرست اداره کل امور اداری و مالی استانداری ایلام از تغییر ساعت کاری دستگاه های اجرایی شهرستان های گرمسیری این استان از اول خرداد ماه جاری خبر داد.

علی نظری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با توجه بر ضرورت صرفه جویی و کاهش 10 درصدی مصرف برق در ساعات اوج مصرف به منظور پیشگیری از قطعی برق در فصل تابستان، ساعات کار دستگاه های اجرایی شهرستان های گرمسیری مهران، دهلران، دره شهر، آبدانان و بدره از ابتدای خرداد تا پایان شهریور 96 تغییر کرد.
وی افزود: کارکنان دستگاه های اجرایی در این شهرستان ها بر اساس دستور العمل ابلاغی فعالیت خود را از ساعت 6 و 30 دقیقه صبح آغاز می کنند و ساعت پایان کار نیز 14 و 30 دقیقه تعیین شده است.
سرپرست اداره کل امور اداری و مالی استانداری ایلام یادآور شد: این تغییر ساعت شامل کارکنان شاغل در بیمارستان ها و مراکز درمانی، مراکز امدادی و بانک ها نمی شود.
نظری تاکید کرد: این تصمیم به منظور کاهش مصرف انرژی در ساعات اوج مصرف و جلوگیری از ایجاد محدودیت در تامین برق منازل مسکونی، مراکز تجاری، صنعتی و تولیدی این شهرستان ها و برای جلب رضایت مندی مردم با توجه به میزان و شدت گرمای هوا در فصل تابستان اتخاذ شده و به مرحله اجرا در آمده است.
خبرنگار: حسن کهزادیان ** انتشار دهنده: مجید سلیمانی
6119/9102
کد N1703085

وبگردی