آفتاب

فدراسیون والیبال همه اعتبارات دریافتی را در استان ها هزینه می کند

فدراسیون والیبال همه اعتبارات دریافتی را در استان ها هزینه می کند

ایلام - ایرنا - نایب رئیس فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی تصریح کرد: این فدراسیون همه اعتبارات دریافتی از محل منابع دولتی را در استان ها و برای هیات ها هزینه می کند.

احمد ضیایی روز سه شنبه در ایلام به خبرنگار ایرنا گفت: منابع اعتباری دولتی فدراسیون والیبال برای تامین و کمک به تهیه امکانات سخت افزاری و لوازم ورزشی چون تور و توپ هیات ها استانی هزینه می شود.
ضیایی تاکید کرد: فدراسیون والیبال شاید تنها فدراسیونی است که کل اعتبار دولتی خود را در استان ها هزینه کرده و هیچ مبلغی از ان را در فدراسیون) هزینه نمی کند.
وی با اشاره به این که در حال حاضر والیبال ایران جزء هفت کشور دنیاست و مقام پنجم المپیک را در اختیار دارد افزود: با توجه به پیشرفت های خوب والیبال کشور ، هم اکنون فدراسیون به دنبال ارتقا و تثبیت رده خود در مسابقات جهانی است.
*** خیز بلند والبیال بانوان
نایب رئیس فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی همچنین گفت: والیبال بانوان کشور در شرایطی که تا پیش از این در استانه تعطیلی بود با برنامه ریزی فدراسیون و از طریق جذب مربی خارجی و برگزاری دوره های متعدد خارج از کشور برای رده های مختلف سنی ، هم اکنون خیز بلندی برای ارتقا بر داشته است.
وی خاطر نشان کرد که درحالی که والیبال مردان ایران یکی از قدرت های برتر والیبال دنیاست والیبال بانوان نیازمند رشد ، رونق و ارتقا بیشتر برای رسیدن به جایگاه والیبال مردان کشور است.
ضیایی با بیان اینکه بانوان باید با همت بالایی که دارند جدی تر وارد میدان شوند، گفت: مسئولان مرتبط نیز باید امکان و فرصت بیشتری در اختیار والیبالست های زن به عنوان نیمی از جامعه قرار دهند.
ضیایی اعلام کرد: طبق آمارگیری فدراسیون والیبال بانوان هم اکنون شمار والیبالیست سازمان یافته زن 10 درصد بیشتر از مردان فعال دراین رشته است که اگر این مزیت با ارائه امکانات و برنامه ریزی همراه شود آینده خوبی برای ورزش والیبال بانوان رقم خواهد خورد.

**** والیبال ایلام از ظرفیت های برجسته ای درحوزه ورزش قهرمانی برخوردار است
به گزارش ایرنا، نایب رئیس فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی که برای حضور در نشست مجمع انتخاب رئیس هیات والیبال ایلام به این استان امده گفت: والیبال ایلام از ظرفیت های برجسته ای درحوزه ورزش قهرمانی برخوردار است که محقق کردن انها نیازمند تلاش و برنامه ریزی هیات استانی است.
ضیایی عنوان کرد: هیات های والیبال باید با بدنه فدراسیون بیشتر در ارتباط باشند چرا که بسیاری از کارها در بدنه فدراسیون شکل می گیرد .
وی با ذکر اینکه تیم داری در لیگ های مختلف موجب بیشتر شدن علاقه جوانان مستعد و در نتیجه رونق رشته والیبال در استان ایلام می شود تاکید کرد: باید با ارائه برنامه صحیح و استفاده از ظرفیت پیشکسوتان استان به دنبال پویایی این رشته مفرح بود.
وی ادامه داد: انتظار می رود هیات جدید علاوه بر اخلاق محوری با هم افزایی در سطوح مختلف استان شرایطی را ایجاد کند که شاهد شکوفایی استعدادهای ناب والیبال ایلام در کشور باشند.
مجمع هیات والیبال استان ایلام روز گذشته با برگزاری نشستی در فرهنگسرای جوان شهر ایلام ، اقای امین حمید پور را به عنوان رئیس جدید این هیات انتخاب و معرفی کرد.
والیبال با بیش از 2 هزار و 500 ورزشکار سازمان یافته یکی از رشته های پرطرفدار ورزشی در استان 600 هزار نفری ایلام است.
خبرنگار : لیلا خاکی *** انتشار دهنده: شهریار حیدری فر
6034/7180
کد N1703030

وبگردی