آفتاب

دوره آموزشی با عنوان «چگونه یک کسب و کار اینترنتی راه‌اندازی کنیم؟»

دوره آموزشی با عنوان «چگونه یک کسب و کار اینترنتی راه‌اندازی کنیم؟»

روزنامه دنیای اقتصاد دوره آموزشی باعنوان «چگونه یک کسب‌وکار اینترنتی راه‌اندازی کنیم؟» در تاریخ سوم خرداد ماه برگزار می‌کند. در چند سال ...

دنیای اقتصاد:روزنامه دنیای اقتصاد دوره آموزشی باعنوان «چگونه یک کسب‌وکار اینترنتی راه‌اندازی کنیم؟» در تاریخ سوم خرداد ماه برگزار می‌کند. در چند سال گذشته وب‌سایت‌های فروشگاهی سهم بازار مناسبی را در بازار داخلی کسب کرده‌اند و با سودآوری چشمگیری همراه شده‌اند. این موضوع باعث شده کسب‌و‌کارهای مختلفی وارد این بازار شوند و هر روز وب‌سایت‌های فروشگاهی مختلفی در فضای مجازی راه‌اندازی شوند و محصولاتی را به مشتریان عرضه کنند. این درحالی است که برخی از کارآفرینان بر این باورند که راه‌اندازی کسب و کار اینترنتی سرمایه کمی می‌خواهد و از این طریق می‌توانند به سودآوری مناسبی دست پیدا کنند؛ اما در عمل بسیاری از این افراد، در گام‌های اولیه راه‌اندازی وب‌سایت فروشگاهی با چالش‌های جدی مواجه می‌شوند و حتی بسیاری از آنها پس از گذر مدت زمانی، مجبور به تعطیل کردن کسب‌و‌کار خود می‌شوند.

 

در این راستا آموزش «دنیای اقتصاد» با برگزار این دوره به مباحث و سرفصل‌های زیر که شامل: بررسي ايده‌هاي مختلف براي راه‌اندازي يك كسب‌و‌كار اینترنتی،‌ ثبت دامنه و راهكارهاي ثبت دامنه مناسب براي يك تجارت آنلاین،‌ برندسازي در فضاي وب،‌ راهكارهاي بازاريابي اینترنتی،‌ بررسی نمونه‌های موفق ایرانی و خارجی در کسب وکار اینترنتی،‌ راه‌هاي نفوذ در موتورهاي جست‌وجو،‌ آخرین روش‌های موجود برای ارتقای وب‌‌سایت در موتورهای جست‌وجو(SEO)،‌ نحوه ارتباط با مشتريان،‌ روانشناسي بازارهاي مجازي، راه‌اندازي يك وب‌سايت تجاري،‌ روش‌های تبدیل یک تجارت سنتی به مدرن،‌ تبلیغات رایگان در اینترنت،‌ ويژگي‌هاي کسب‌و‌کار اینترنتی و تفاوت آن با بقيه حرفه‌ها می‌پردازد. علاقه‌مندان و متقاضیان به شرکت در اين دوره آموزشي مي‌توانند با بخش آموزش روزنامه «دنياي‌اقتصاد» با شماره تلفن‌های 87762411 و 87762416 تماس بگیرند یا برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به سایت مرکز آموزش به آدرس tc.den.ir مراجعه کنند.

کد N1702727

وبگردی