آفتاب
سرمربی لخویا:

نبود تماشاگران پرسپولیس برای ما مهم نیست/ طارمی را نمی‌خواهیم!

نبود تماشاگران پرسپولیس برای ما مهم نیست/ طارمی را نمی‌خواهیم!

سرمربی تیم فوتبال لخویا قطر با بیان اینکه تیمش قرعه سختی در پیش دارد، گفت: نبود تماشاگران پرسپولیس در بازی فردا برای ما مهم نیست چرا که برای پیروزی به میدان می‌رویم.

به گزارش خبرنگار مهر، جمال بلماضی در نشست خبری پیش از بازی پرسپولیس با لخویا در لیگ قهرمانان آسیا که پیش از ظهر امروز دوشنبه در سازمان لیگ برگزار شد، گفت: بازی فردا به عنوان یکی از بازی‌های مهم ما خواهد بود چرا که خارج از خانه است. تمام بازی‌هایی که با تیم‌هایی ایرانی داریم سخت هستند.

سرمربی لخویا یادآور شد: پرسپولیس یک تیم حرفه ای است. قرعه سختی در پیش داریم. این بازی برای هر دو تیم مهم است. تمام تمرکزمان روی برد در بازی با پرسپولیس است تا بتوانیم در بازی برگشت با خیال راحت به میدان برویم.

وی درباره غیبت تماشاگران پرسپولیس و اینکه این موضوع یک نقطه مثبت برای لخویا محسوب می شود، تصریح کرد: اهمیت زیادی به این مسئله نمی دهیم. تماشاگران چه باشند و چه نباشند ما برای برد به زمین می رویم. برایمان مهم نیست. شاید برای پرسپولیس حضور تماشاگرانش مهم باشد ولی برای ما اهمیت ویژه ای ندارد.

سرمربی تیم لخویا در پاسخ به این سئوال که آیا با ترکیب کامل به تهران آمده است و تکلیف مصدومیت یوسف العربی و معز عبدالله چه می شود؟ گفت: در مورد این دو بازیکن فردا تصمیم می گیرم. معز که حتما به بازی نمی رسد. تعدادی از بازیکنان هم  با تیم آفریقا در جام جهانی جوانان هستند ولی ترکیب اصلی ما فردا مشخص می شود. 

بلماضی درباره نقاط ضعف پرسپولیس و استفاده از این نقاط ضعف در بازی فردا تاکید کرد: به طور کلی تمام ضعفهای پرسپولیس را بررسی کرده ایم. درباره اینکه در کدام ضعف دارند اجازه بدهید صحبت نکنم.

وی درباره عملکرد مهدی طارمی و سیدجلال حسینی در پرسپولیس و آنالیز این دو بازیکن هم گفت: طارمی و حسینی بازیکنان بزرگ و خطرناکی هستند بخصوص طارمی که مهاجم ششدانگی است. ما کاملا آنها را آنالیز کرده ایم و می دانیم چطور این بازیکنان را کنترل کنیم. همانطور که پرسپولیس ما را آنالیز کرده است. تمام بازیکنان پرسپولیس شرایط خوبی دارند. 

سرمربی لخویا در پاسخ به این سئوال خبرنگار مهر که آیا پیشنهاد باشگاه لخویا به مهدی طارمی صحت دارد یا خیر، با تکان دادن سر و تعجب فراوان، گفت: چنین موضوعی صحت ندارد و ما نظری روی طارمی نداریم. امیدوارم فردا یک بازی خوب انجام بدهیم که توام با پیروزی باشد. 

کد N1702254

وبگردی