آفتاب

انعقاد قرارداد تامین ۴۰۰ دستگاه واگن تولید داخل از سوی بخش‌خصوصی

انعقاد قرارداد تامین ۴۰۰ دستگاه واگن تولید داخل از سوی بخش‌خصوصی

قرارداد تامین ۴۰۰ دستگاه واگن حمل بالاس و مخزن‌دار بین شرکت‌های ریلی و واگن‌سازها با حضور وزیر راه و شهرسازی به امضا رسید. سه قرارداد ...

گروه بنگاها:قرارداد تامین ۴۰۰ دستگاه واگن حمل بالاس و مخزن‌دار بین شرکت‌های ریلی و واگن‌سازها با حضور وزیر راه و شهرسازی به امضا رسید. سه قرارداد سرمایه‌گذاری و توسعه ناوگان در پنجمین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل ریلی به امضا رسید. اولین قرارداد شامل قرارداد تامین واگن بین راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران و شرکت‌های سرمایه‌گذار از محل منابع ماده 12 قانون رفع موانع تولید رقابت‌پذیر و ارتقای نظام مالی کشور (بند ق سابق) بود. این برای اولین بار است که از محل ماده 12 قراردادی امضا می‌شود که بین راه‌آهن و شرکت‌های سرمایه‌گذار به امضا رسید. در ادامه همچنین قرارداد 100 دستگاه واگن مخزن‌دار بین واگن‌سازی فولاد درخشان اراک و شرکت پارسیان با حضور وزیر راه و شهرسازی به امضا رسید و اعلام شد که 20 دستگاه این واگن‌ها آماده است. همچنین قرارداد 300 دستگاه حمل بالاست بین واگن‌سازی کوثر اصفهان و شرکت حمل‌ونقل ریلی تجارت کوشش سپاهان به امضا رسید که 50 دستگاه از این قرارداد آماده تحویل است.

 

تمبر یادبود ۹۰ سالگی راه‌آهن ایران رونمایی شد

همچنین در این مراسم تمبر یادبود ۹۰سالگی راه‌آهن جمهوری اسلامی نیز با حضور عباس آخوندی، وزیر راه و شهرسازی، محسن پورسید آقایی، مدیرعامل سابق راه‌آهن، سعید محمدزاده، معاون وزیر و مدیرعامل راه‌آهن جمهوری اسلامی و سید سعید فاضل، رئیس دانشکده راه‌آهن دانشگاه علم و صنعت و مدیرعامل شرکت پست رونمایی شد.

کد N1700741

وبگردی