آفتاب
روز درخشش ملت؛

امام جمعه ایلام: شرکت در انتخابات تجلی اعتقاد راسخ ملت به آرمان های انقلاب است

امام جمعه ایلام: شرکت در انتخابات تجلی اعتقاد راسخ ملت به آرمان های انقلاب است

ایلام - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: شرکت در انتخابات و مشارکت حداکثری مردم، تجلی و بیان کننده اعتقاد راسخ ملت به آرمان های نظام و انقلاب اسلامی است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین محمدنقی لطفی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر ایلام اظهار کرد: انتخابات مظهر حضور حماسی و شورانگیز ملت ایران در بزرگ ‌ترین همایش سیاسی، ملی و انقلابی است و شرکت در این عرصه اوج تجلی مردم‌سالاری دینی، اعتماد و بالای مردم به‌ نظام است.
وی افزود: حضور گسترده و مشارکت بالای مردم در این انتخابات در زمانی که دشمنان قسم‌ خورده با تمام توان در پی ضربه زدن به انقلاب اسلامی هستند، تکلیف الهی، اسلامی و انقلابی هر فرد ایرانی است و عمل به توصیه های امام راحل و مقام معظم رهبری است.
خطیب جمعه ایلام با بیان اینکه ولایت ‌پذیری، مهمترین شاخص فرد اصلح برای مسئولیت ریاست جمهوری است، یادآور شد: یکی از مهمترین ویژگی‌های فرد اصلح، انقلابی بودن، انقلابی ماندن و انقلابی عمل کردن در دوران صدرات است.
حجت الاسلام ولمسلمین لطفی اضافه کرد: ویژگی دیگر رئیس ‌جمهوری مبارزه مستمر با مفاسد اقتصادی، رانت ‌خواری و اصلاح نظام فاسد و بیمار اداری است، او باید مدیریت و روحیه جهادی داشته و از تهدید استکبار و دشمن، دلش خالی نشود و شجاع و نترس باشد.
وی همچنین به در پیش بودن سوم خرداد سالروز آزاد سازی افتخارآمیز خرمشهر قهرمان اشاره کرد و گفت: سوم خرداد، روز مقاومت، ایثار و پیروزی ملت شجاع ایران اسلامی است.
به گفته وی، فتح خرمشهر در عملیات غرورآفرین بیت‌المقدس در سال 1361 پیروزی نهایی ایران و شکست خفت‌ بار ارتش متجاوز رژیم صدام را رقم زد.
امام ‌جمعه ایلام اظهار کرد: این پیروزی همانطور که برای امام راحل و امت غرور آفرین و شیرین بود، به ‌مراتب برای صدام و رژیم بعث ناگوار و سمی مهلک بود که در نهایت منجر به شکستش در جنگ با ایران اسلامی شد.
خبرنگار: حسن کهزادیان ** انتشار دهنده: مجید سلیمانی
6119/9102
کد N1700406

وبگردی