آفتاب

بیانیه شورای مدارس علوم دینی اهل سنت برای شرکت در انتخابات

بیانیه شورای مدارس علوم دینی اهل سنت برای شرکت در انتخابات

در آستانه انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا؛ بیانیه ای از سوی دبیرخانه شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت صادر شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در آستانه انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، دبیرخانه شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت بیانیه ای را به شرح ذیل  صادر کرد:

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّ اللَّهَ یَأْمُرُکُمْ أَنْ تُؤَدُّوا الْأَمَانَاتِ إِلَی أَهْلِهَا وَإِذَا حَکَمْتُمْ بَیْنَ النَّاسِ أَنْ تَحْکُمُوا بِالْعَدْلِ إِنَّ اللَّهَ نِعِمَّا یَعِظُکُمْ بِهِ إِنَّ اللَّهَ کَانَ سَمِیعًا بَصِیرًا» (58_نساء)

بار دیگر  ملت ایران در آستانه آزمونی بزرگ قرار گرفته و می رود که با حضور بی بدیل خود در صحنه انتخابات پیش رو، حماسه ای دیگر بیافریند و برگ زرین دیگری بر دفتر افتخارات خود افزوده و نام پرآوازه خود را در بلندای تاریخ فریاد بکشد.
انتخابات یکی از شاخصه های مشروعیت نظام های سیاسی حاکم در کشورهاست و از نگاه دینی نیز ، انتخابات حق و تکلیفی است که بر عهده تمام شهروندان نظام اسلامی نهاده شده است.

اینک و در چهارمین دهه از عمر پر برکت اسلامی انقلاب اسلامی، آنچه می تواند ضامن اقتدار، امنیت ، استقلال و آزادی ملت سربلند ایران اسلامی باشد، مشارکت حداکثری و تمام و عیار مردم در تعیین سرنوشت خود است، همچنانکه آرامش و صلابت امروز ایران بزرگ مرهون حماسه حضور همیشگی ملت در صحنه های دفاع از کیان ملی و دستاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی است.

مشارکت حداکثری مردم در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا ،پیام اقتدار ایران اسلامی در برابر مستکبران فتنه جویی است که سرتاسر منطقه را به جنگ و آشوب کشیده و سالهاست آرزوی نا امن کردن سرزمین مان را در دل دارند.

در شرائط حساس امروز منطقه ، آنچه می تواند کشتی انقلاب را از طوفان های بزرگ به سلامت عبور دهد، تکیه به آرمانهای مقدس دینی ، پیروی از منویات رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی و ایستادگی و حضور همیشگی و با صلابت مردم در برابر تهدیدات دشمنان است که در این زمینه نقش ائمه محترم جمعه و جماعات ، مدیران و مدرسین و فضلای مدارس علوم دینی در تبیین شرائط حاکم بر جهان و ضرورت اهتمام ملی به مشارکت حدااکثری در انتخابات بسیار مهم است.

امید است در سال «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال»، ملت ایران اعم از شیعه و سنی و اقوام سربلند که تشکیل دهنده رنگین کمان اتحاد ملی و انسجام اسلامی هستند ، با توجه به شاخص های اصلح در بیانات  مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، چهره هائی دلسوز، انقلابی و متکی به توانمندی های داخلی را بر مصدر امور بنشانند تا روز به روز شاهد اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و رشد و تعالی همه جانبه مردم در شئونات مختلف زندگی باشیم. ان شاء الله

دبیرخانه شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت

کد N1700197

وبگردی